2011. október 13., csütörtök

Sűrű hétköznapok, mozgalmas hétvégék

A múlt hétvégén is volt egy program a művelődési házban. Nem volt annyira színvonalas, nem is volt teltházas előadás, de nekem tetszett és élveztem. Hiszen hangszerek is előkerültek és énekeltek is a három színész. Egy gyerekműsort adtak elő Süss fel nap.. címmel. Voltak benne mesék, találós kérdések, énekek.. A gyerekeket is bevonták a játékba és osztogatták a nyalókákat az okosan válaszolóknak vagy szereplőknek. Én hangoztattam a végén hogy legközelebb is menjünk el, úgyhogy jó éreztem magam.

Apa vasárnap dolgozott, így mi mamáéknál töltöttük a napot. Kettesben nagyon szépen eljátszottunk főleg odabent Majával, és főleg egymás mellett. A közös játék mostanában a marakodásban és az egymás elleni harcban merül ki.. Na meg anya is lassan ettől..
Délután az udvarra is kimerészkedtünk,mert a nap is kisütött, de anya szerint hideg volt és dédi is fázott folyamatosan.
Liliék is befutottak, keresztapu pedig palacsinta sütő kedvében volt, így még mi kint diót ettünk, meg játszottunk, addig bent készül a palacsinta. Ebből be is laktunk 5 órakor, úgyhogy a vacsi itthon már csak 1 joghurt meg egy pohár tej volt. Így is degeszre tömött hassal mentünk aludni.

A hét pedig igen sűrű volt. Anya várja, hogy mikor mondom, hogy elegem van belőle, de azért reméli pár hétig lesz kitartásom.
Hétfőn ugyanis zeneovis foglalkozás volt, ezt imádom, most anyával mentem és nagy örömmel jöttem ki.
Kedden és csütörtökön pedig úszás.. ez egy kicsit sok volt így, hiszen csak szerda délután értünk úgy haza hogy játszani is maradt idő. Ezekkel az 1 órás programokkal elmegy az egész délután. De az első alkalom után most bátrabban és kevesebb sírással telnek az órák. Bár azért ma is sikerült egyszer elsírnom magamat. Nehezen tolerálom még mindig ha a fejem a vízbe merül és az orromba víz kerül. De anya szerint egyre bátrabb és ügyesebb vagyok.

Ma délelőtt is volt programunk, most volt az ovis mesebérletünk első előadása. A Futrinka Utcát néztük meg és nekem nagyon tetszett. :) Felsoroltam anyunak a szereplőket délután és meséltem a bábelőadásból.

A hétvégén szülinap lesz, Titus lesz 1 éves, és már az én szülinapom is vészesen közeledik. Már tegnap megkérdeztem anyát hogy mennyi kell még aludni hozzá. :)

1 megjegyzés:

Móni írta...

Nálunk is így indult az első úszás óra, de szerencsére meggyőztük Mátét, hogy ne adja fel. Ma már lelkesen ment és tetszett is neki :)
Anna, Máté és Móni