2011. október 19., szerda

Játék és kényszerpihenő..



Szombaton megtartottuk Titus első születésnapját és felköszöntöttük őt. Volt minden féle fini torta, nem győztem mindet megkóstolni. Játszani most is inkább magamban játszottam, Lacus és Domi is, nem nagyon volt közös játék. De azért jól éreztem magam és nem nagyon akartam hazajönni, ott akartam aludni Majával együtt. Titus anyuja adta is alánk a lovat, így a vége Maja egy kiadós hisztije lett, de azért persze hazajöttünk. Fél 9-kor pedig már aludtunk is mindketten.. Lacusék 11 előtt nem nagyon csendesednek el, úgyhogy anya szerint ez az ott
alvás nem lenne egy igazán jó ötlet..

Vasárnap délelőtt vásárban voltunk, kaptam 2 sapit is,meg anya zoknikat vett és egy kabit magának. Aztán a délután itthon telt rámolással, polc javítással és közös játékkal.

Hétfőn indult az ovi, de aztán itt meg is állt a hétre a számomra a közösségi lét. Maja már előtte 1-2 nappal is takonyoskodott kicsit. Szépen meg is tanulta az orrát kifújni. Aztán vasárnap éjjel már én is többet prüszköltem, az orrom is reggel jobban fújtam.. Végül anya a hétvégi szülinapomra való tekintettel tartott itthon. Az orrom folyik, más gond igazából nincs, de félt,hogy szombatig még összeszedek valamit és akkor el kell halasztani a nagy eseményt. Már pedig a következő hetek hétvégéi foglaltak úgy november végéig, így az átszervezése igazán bajos lett volna..
Reméljük nem is jön közbe semmi. Holnap és holnapután pedig a nap nagy részét mamáéknál töltjük majd. Anyának dolga van, na meg a tortámat sem készítheti így el hogy itt lábatlankodok neki, mert akkor az milyen meglepetés lenne??? :D

Egyre többet és jobban érdekel az iskola. Nekifogtam nyomtatott betűket másolni, mindenhonnan és bárhonnan. Ma a számokat írkáltam és anyu majd agyvérzést kapott,mert a 10 számból persze egyet sem a helyes módon írtam le. Úgyhogy jobbnak látta ha leírja és megmutatja a számok helyes formálási módját. De mondta,hogy azért írni és olvasni nem ő szeretne megtanítani, lesz nekem tanítónénim, csak győzzem a szeptembert kivárni. :)
És egyre többet rajzolok. Leteszek magam elé valamit és megpróbálom lerajzolni. Anya szerint néha igen profi módon sikerül. Ahhoz képest hogy 4 évesen még ceruzát sem nagyon akartam a kezembe venni..

Szombaton pedig elérkezik a nagy nap és 6 éves leszek!!!! Rohan az idő!

Nincsenek megjegyzések: