2011. szeptember 12., hétfő

Nagycsoport..

Szerdán tartották az ovónénik a szülői értekezletet a csoportban, anya ekkor döbbent rá,hogy májusban az ő kicsi fia ballag, és jövőre iskolás lesz.. Hát igen, azért már mégis 4. éve koptatom az óvoda kövezetét, itt az ideje hogy lassan búcsút intsek neki.. :d

Nagyon vártam már a kezdést. Hétfőn reggel örömmel ujjongtam hogy játszhatok a Zsoltival. Jól is éreztem magam, de sajnos ezen örömöm nem tartott sokáig,mert keddtől Zsolti nem jött oviba. Az ovónéni megígérte, hogy a héten már lesz.. hát reméljük,mert így inkább egyedül játszottam. Bár ez anya szerint a parancsolgató természetemnek is a következménye, mostanában ugyanis itthon látja,hogy folyton Maját egrecéroztatnám, ha hagyná.. és csak az a játék megfelelő, amit én találok ki. Nehezen működök együtt a másikkal és veszek részt mások által kitalált játékokban.. Reméljük ez azért változik majd. De amúgy továbbra is jó hely az ovi.. Az alvással sincs semmi gond annak ellenére, hogy a nyáron végig ébren voltam délben, az oviban simán elalszom és alszom 1-1,5 órákat. De anya ezt már a reggeleken látja, apával együtt ébredek 6 órakor... Főleg a lagzi után örült nagyon vasárnap reggel mikor 6 órakor kinyílt a szemem. (ők 3 óra után aludtak el)

Az idő nagyon szép, így sokat vagyunk az udvaron. Voltunk a dunaparton is az egyik délután, meg biciklizni is. Pénteken anyáék ebéd után jöttek értem,mert délután mentünk elvinni az ajándékot az ifjú párnak. Szombaton ugyanis nagy buli volt, lagziban voltam... a vasárnapot pedig mamáéknál töltöttük a lagzi után is ott aludtunk, így nehezen akaródzott 7 órakor elindulni hazafele...

Nincsenek megjegyzések: