2011. szeptember 14., szerda

Egy fontos tisztség..

Zoli és Zsófi esküvőjére voltunk hivatalosak szombaton, szeptember 10-én. Nagyon izgatott voltam már napokkal előtte,mert igazából nem tudtam mit is jelent az, hogy Lilit mint koszorúslányt fogom majd kísérni. Voltam már pár esküvőn az elmúlt években, de ilyen tisztséget még nem osztottak rám, ez volt az első alkalom. Anya csináltatott egy csokrot Lilinek, egyet Majának és egy kitűzőt nekem. És aznap délben minden tökéletesen klappolt.. Anya csak pislogott, hogy minden úgy alakul ahogy eltervezte. Már 11kor ültünk az ebédlő asztal előtt, és mivel reggel 6-kor magamtól ébredtem így tökéletesen indult a nap is. Fél 12-kor pedig már aludtunk Majával együtt.. Én 1 óra után ébredtem és Maja is tökéletesen időben, nem volt szükség ébresztésre. Ugyan is a polgári esküvő Kosdon az iskola udvarában volt 3 órakor, a menet pedig fél 3-kor indult a művelődési háztól. De kettő óra után nem sokkal már ott is voltunk. A vendégvárásra kirakott csemegékből is csipegettünk egy keveset, aztán Lilivel összekaroltunk, átadtam a csokrot és már indult is a menet.. A napocska is kisütött és igen csak meleg lett. De én nagyon ügyes voltam. A sorban vezettem a párom, a szertartáson komolyan álltam és figyeltem mi történik, aztán pedig visszafele is tettem a dolgomat és ballagtam a sorban. :) Aztán anyának megjegyeztem, hogy nem is volt ez olyan komoly tisztség és nem volt nehéz feladat. Ekkor vált anya számára világossá, hogy tarthattam tőle egy kicsit.



A művelődési háznál aztán mindenki autóba pattant és elindultunk Vácra az esperes úrhoz, aki a református templomban összeadta az ifjú párt. Ez a kép már a templomi szertartás után készült.


És a lakodalomban is hoztam a vagány fiú formámat. Táncoltam anyával, Lilivel, Majával apával közösen, és felkértem a mennyasszonyt, a testvérét és egy másik koszorúslányt is. Volt még egy nagyobb lány, aki szintén koszorúslány volt, de ő kikosarazott és nem akart táncolni velem. Anya szerint olyan édes voltam... És úgy sajnált amikor tanácstalanul álltam ott pár pillanatig majd a számat és a vállamat húzogatva visszamentem hozzá. Ani nénivel is táncoltam még és nagyon élveztem minden percét az estének.



A vacsorát végigettem, mindent megkóstoltam aztán még egy nagy szelet csokis tortát is benyomtam. Fél 10 óra volt mire a tortát kihozták, de miután megettük anya takarodót fújt. Bár mi aludtunk délben - Lilivel ellentétben - és eléggé fel voltunk pörögve, azért a fáradság már látszott rajtunk. El is aludtunk pillanatok alatt, amint mamáéknál ránk került a pizsama és a fejünk a párnát érte.. Persze reggel 6 órakor, mikor a templom harangja megszólalt én már ébren is voltam.. Nem igazán kíméltem szegény ősöket, főleg anyát, akik 3 óra után kerültek ágyba.

Nincsenek megjegyzések: