2011. augusztus 15., hétfő

Simák találkozó 2011

Pénteken délután végre sikerült Lacival és Lívivel újra találkoznunk. Bár én már nagyon vártam, de hát tudomásul kell vennem hogy már semmi nem a régi, hiszen ritkán találkozunk, akkor apa meg Laci főleg beszélgetnek, és hát nekik is van már gyerekük. Így nem játszott velem Laci mint régen, pedig én nagyon szeretem őt. Viszont ettünk fini sütit, kaptam egy társasjátékot így utólag a névnapomra. Maja is kapott utólagos szüli- és névnapi ajándékot. Anyával meg apával tegnap játszottunk is délben vele. Egy Gyerek Activitit kaptam, ami tetszett és hamar belejöttem a lényegébe.

Magyaráztam Melindának és mutogattam neki dolgokat, a kisbaba most is tetszett. Aztán mikor már nagyon szenvedtünk, autóba ültünk és átmentünk Veresegyházára a központban. Fagyiztunk, sétáltunk. Én próbáltam beszélgetni Lacival, de ő inkább a felnőttekkel volt elfoglalva, nem nagyon hallotta meg sem ha én sem ha Maja szóltunk hozzá.. Mikor pedig készülődtünk haza megjegyezte, hogy csibészebb lettem mióta nem találkoztunk. Anya csak nevetett és mondta Lacinak,hogy ez a csibészség amit itt a délután folyamán produkáltam sehol nem volt ahhoz amit csinálni szoktam.. Csak azt szerettem volna ha velem is foglalkoznak és nem elküldenek,hogy foglaljam le magam a játékokkal... (amik mellesleg az 1 éves baba játékai, tehát már igen messze vannak az én szintemtől, még ha Maját ideig óráig le is kötik) De én örültem hogy ottlehettem, nem is igazán tudja anya hogy ezeket a dolgokat hogy éltem meg, ő látta és neki rosszul esett ez. Ott is vacsoráztunk miután Lívi a babát letette aludni, aztán 8 óra volt már mire hazafele megindultunk.
És azóta azt hajtogatjuk, hogy mikor megyünk Líviékhez Münchenbe.

Szombaton pedig ismét Simák találkozón voltunk Erikáéknál, ahol totál szupi medencepartit rendeztünk. Már nem sokkal érkezés után a vízben csobbantunk apával. Kellemes volt 31 fokra felfűtve. Aztán sütiztünk, játszottunk. Maja és anya hazamentek aludni, addig apával mi tovább buliztunk. Ebédre fini gulyáslevest ettünk és sültpipit krumplipürével. Majd folytattam a sütizést. Bár aznap nem is igazán ettem sokat, mert lefoglalt a sok játék, na meg délután az újabb pancsolás.






Aztán apával pingpongozni is próbáltam, majd anya és apa meccsét néztem lelkesen.



Aztán pedig előkerült Baláska akumlátoros kisautója és abban szállítottam a csajokat.. :D Hugit és Lilit felváltva, mert ők voltak a vállalkozószelleműek. :D
Haza is nehezen indultam meg, egy kis sósat hoztam magammal útravalónak..

Vasárnap is buliztunk tovább, délután Titáékhoz mentünk. Lacussal és Domival nehezen találtuk meg a közös hangot, nem igazán ment a közös játék. Inkább egyedül magattam, mindig találtam valami érdekeset, vagy valami csibészséget. Néha Maja próbált rávenni játékokra, de nem igazán voltam együttműködő.. 6 órakor indultunk onnan haza, hogy még megnézhessem a Dínóvonatot és vacsira is legyen idő.

1 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

De jo suru volt a program:) Mostanaban nalunk is, emiatt jovuk ilyen ritkan:(
Micsoda medences parti! Nem csoda, hogy alig ettel, sokkal jobban lekotott minden mas.
Lori es Ruben