2011. augusztus 20., szombat

Bicó, strand és kalandpark

Szerdán a Ligetben bicóztunk délután. A tó körül tekertünk, vittünk száraz kenyeret is és megetettük a kacsákat, megnéztük a halakat. Aztán megettük a körténket és a bicikliútra is felmerészkedtünk. Visszaérve az autóhoz a forrásnál egy békát is láttunk és megcsodáltunk. Majd anya előhalászta a kekszünket amit befalva mentünk is apát felszedni és még egy jó fagyit elnyalni ebben a rekkenő hőségben.

Csütörtökön pedig a hőség elől a gödi strandra menekültünk. Bár anya megfogadta legközelebb ilyen melegben csak a hűvös vizű medencébe megy velünk,mert olyan fejgörcsöt kapott a meleg vizűben, hogy majdnem sírva fakadt még hazavezetett.. Egy fini tejfölös-sajtos lángost is ettem, amiből nem is bírtam benyomni az egészet. Úsztam a karúszóval meg lubickoltam kedvemre.

Pénteken vásárolni voltunk délelőtt ahol anyát eléggé kihoztam a sodrából, nem a legjobb formámat mutattam. Elmentünk egy boltba is, ahol gyógygomba kivonatokat forgalmaznak. Anya sokat olvasott róla a neten és van egy készítményük ami minden féle allergiára jó. Ebből vett nekem anya,mert úgy gondolta kipróbáljuk, hogy ez a porallergiám nehogy nagyobb méretetket öltsön és komolyabb baj legyen belőle.. Reméljük segíteni fog. Ha igen, akkor egy immunerősítő készítményük is van amit anya tervez hogy majd a buta idő beálltával beszerez mind a kettőnknek.
Délután itthon játszottunk, anya ebédre fini almás-fahéjas palacsintát sütött a bableves mellé.

Szombaton pedig már reggel indultuk, vettünk zsemlét és kersztanyuéknál kötöttünk ki. Jót játszottunk az udvaron. Csúszdáztunk, homokoztunk, bicikliztünk. Anya nem is tudja mivel ütöttük el az időt,mert közben ők fent keresztanyuval megsütötték a hurkát, elkészítették az ubisalit meg a krumplit. Fini volt az ebéd, jó sokat megettem belőle. Aztán a lányok aludni tértek, én pedig homokoztam, majd biciklizni mentem keresztapuval és apával. Nagyon jó kaland volt az is, élveztem. Aztán felkeltettük a lányokat és Nőtincsre vettük az irányt. Anyáék kicsit sajnálták hogy az augusztus 20-ai program nagyrésze le is zajlott mire 3kor odaértünk, hiszen már 10 órától zajlottak az események, dehát az alvás miatt mi nem tudtunk máshogy időzíteni. Mi viszont nem hiányoltunk semmit,hiszen így is volt kaland bőven. A labirintus, ahol én nem a csúszdákat használtam hanem le és fel mászkáltam benne, és bújkáltam. Megnéztük az állatokat, meghallgattuk a bácsikat, akik zenéltek. A kisvonat izgatta a fantáziámat főleg, és mivel mi már egyszer vonatoztunk anyával, ezért úgy döntöttünk hogy keresztanyuékkal megy a 3 gyerek egy körre a kisvonaton. Nagyon jó volt, szép a tó és jó volt a nagy lejtőn lefele "robogni" a kis Tincsivel.. :D
Visszaérve a másik játszótér felé indultunk ahol csúszdáztam be a homokozóba, kipróbáltam a körhintát, a hintát meg a nagy kerek fonott "tányérhintát" is. Aztán nehéz szívvel vettünk búcsút a helytől, ahol el tudtunk volna tölteni még pár órát, az a 3 óra úgy elszállt hogy észre sem vettük.






Keresztanyuéknál anya fini túrógombócából bevacsoráztunk így itthon már csak a fürdés és a mese volt hátra. Majd a jó puha ágyban egyből el is aludtunk.. A tüzijátékról az idén is lemaradok, de annyira nem bánom ám.

1 megjegyzés:

Móni írta...

Nőtincs egy nagyon jó hely :) Anna, Máté és Móni