2011. július 4., hétfő

NYÁRI SZÜNET!!!

Végérvényesen elkezdődött.. Most már itthon, a nyaralás utáni nyári szünidő is a kezdetét vette. Nem a legcsodásabb időjárással, és nem is igazi nyári idővel, de reméljük lesz azért ennél jobb is.

Kedden délelőtt minden esetre egy jót játszottunk a Dunaparton. Anya hétfőn főzött, sütött így keddre nem volt túl sok dolga, ezért ébredés és reggeli utána játéké lett a főszerep. Bicikliztem sokat, játszótereztünk, hintáztam is. Aztán 11 után már a felhők is gyülekeztek, jó kis eső lett délre, és az ebéd is közeledett, így indultunk haza.
Aztán vásárolni is kellett menni a héten, mert hát a készleteket így a nyaralás után fel kellett tölteni. Közben persze esett az eső, na meg én sem a legszófogadóbb formámat vettem elő ezeken az alkalmakon, úgyhogy mára már anyát sikeresen fel is mérgesítettem. Így most játszhatok egyedül még Maja alszik,mert anya azt mondta ez lesz ma a büntetésem, hogy nem játszik velem, egyedül kell elfoglalnom magam. Pedig mióta délben nem alszom előkerültek a társasok, tegnap is apával hármasban, meg egyszer anyával kettesben játszottunk a Catan telepesei junior társasommal, ami nagy sláger mostanában. Na és a Zingo is nagy kedvenc továbbra is. Persze annak ellenére hogy nincs alvás a meseolvasás sem marad el délben általában.. Mondta is ma anya, hogy azért a legszomorúbb,mert ha én kérek tőle valamit azt igyekszik teljesíteni, de amikor ő csak rendes viselkedést kér a városba, nem sikerült azt sem teljesítenem. És persze Maja csinálja utána, aminek jó nagy káosz az eredménye...

Csütörtökön mamáéknál legóztam szinte egész nap. Játszottam a kész házikóban, meg építettem én is egy házat. Aztán anyával közösen a maradék kockákból még egy nyaraló is készült. Hol Majával közösen, hol egyedül játszottunk benne.

Péntekre pedig születésnapi buliba voltam hivatalos. Izgatott is voltam egész délelőtt,már alig vártom hogy elérkezzen a 3 óra, apa befusson és mi mehessünk anyával. Délelőtt azért jókat játszottunk Majával közösen,még anya Lacus és Dominik tortáját készítette, aztán este fejezte be a tortát amikorra mi már kidőltünk és kb. 2 perc alatt elaludtunk.
A délután jól sikerült. CSak 4-en voltunk gyerek a bulin, de Beus anyukája és nagynénikéje igyekezett sokféle játékot kitalálni nekünk, hogy ne unatkozzunk. Elég pici lakásban laknak, így időközönként le kellett foglalniuk az örjöngeni kezdő gyereksereget. :) Volt főttkukorica, fekete-erdő torta, aprósütik. JÓl be is lakmároztam. És Beatrix anyukája még tortát is csomagolt nekünk, hogy az itthon maradtak is meg tudják kóstolni a fini meggyes tortát.

Szombaton apa túlórázott délelőtt, mi sem voltunk sehol, aztán délután szülinapozni mentünk. Dominik 1-én volt 3 éves, Lacus pedig 7-én lesz 5, így anya egy közös szögletes tortát készített nekik egy Verdával a tetején. Két gyertyát is szúrtunk bele. A fiúknak nagyon tetszett, alig bírták kivárni,hogy megérkezzenek a többi vendégek is mielőtt felszeletelték a tortát. Simák papáékat meg se tudtuk várni már, így is 5 óra is elmúlt mire a tortákat felbontottuk. Mindet persze végig kellett kóstolnom. Ági néni és Simák papa is hoztak egy házi készítésű tortát, amiből már csak Majával közösen ettünk meg 1 szeletet,mert addigra degeszre ettem magam. Pedig még anyával össze is kellett vesznem, amikor ő nem hagyta hogy az 5. gesztenyetekercs után még egyek belőle,mert tudta, hogy 2-3 torta lesz még ami úgy is végig akarok majd kóstolni.. Eléggé fel is pörögtem a vendégség végére, Lacust is magammal húzva, úgyhogy anyának egy másik oldalát is megismerhette a vendégsereg,mert a végén ő neki kellett engem és Lacust is kicsit helyre tennie.. Reméljük a nyári szünet azért ennél vidámabb élményekkel is szolgál majd a számunkra, és kicsit komolyan veszem anyát és visszaveszek az elevenkedő és már pofátlanba átcsapó magatartásomból..

A vasárnapot itthon töltöttük, mikor délben Maja aludt társasoztunk majd a számítógépen játszottam az egyszervolt.hu oldalon. Délután még festettünk Majával, további gipszformákat, amit még karácsony környékén öntöttünk, de most volt alkalom a pingálásra, na meg kedv is.. Meg a fa pörgettyűket, amit Beus anyujától kaptunk pénteken. Utána elővettük a duplót és az összes kockát felhasználva 2 háza is építettünk anyával, aztán pedig Majával közösen ment a játék. Az összepakolás terén mostanában én vagyok az élen járó. És ha éppen nem veszem zokon,hogy már pakolni is kell, nagyon ügyesen, fürgén rendet teszek.. Maja is igyekszik, egyre többet segít, és végén anya ölelése és puszija a jutalom a szép rendért! :)

Nincsenek megjegyzések: