2011. június 27., hétfő

2011 Abádszalók III:

Péntek délelőtt kikémleltük a sétahajó indulásánák lehetőségét, és hogy hogyan és mikor tudnánk lovagolni. A hajókázás még akkor nem volt biztos, de anya úgy gondolta a kettő program közül az egyik csak összejön délutánra. Így a játszótéren kötöttünk ki, ahol kipróbáltuk a játékokat, bár nem valami óriási lelkesedéssel vettük birtokba, az amúgy modern és ápolt területet.




Maját fél 3 előtt ébresztette anya ezen a napon, hogy fél 3-ra a megbeszélt helyen lehessünk. A bácsi már várt,mert a ló felszerszámozva ügetett éppen a lekaszált területet. Attila, egy 12 év körüli fiú ült rajta. Utána viszont én jöttem, és két nagy kört tettem meg rajta, úgy hogy egy bácsi vezette a lovat. Nagyon tetszett, mentem volna én még többet is, csak anya kért adjam át a lehetőséget mostmár a húgomnak. Aztán végül apa is felült rá és őt is körbesétáltatta a bácsi a terepen. Nagyon jó élmény volt, főleg hogy aztán még a többiek lovagoltak szöcskét fogtunk Attilával. :)


Utána telefon a hajós bácsinak, aki közölte, hogy ha fél 4-re ott tudunk lenni (3 óra 10 volt) akkor mehetünk mi is, mert van még utasa a hajónak. Naná,hogy ott tudtunk, hisz anya így készült. És még jó,hogy dzseki meg hosszabb nadrág is volt nálunk.. Ugyanis olyan viharba keveredtünk, akkora hullámok csapkodták a hajót.. hogy mi még olyat nem láttunk.. De azért csak biztonságba tudta a bácsi evickélni, a Hercegnő Hotelhajó és a part közé és ott ki tudtunk kötni. A HOtelhajó be is fogadtott egy fél órára bennünket, játszottunk a játékokkal a társalgóba, még megjött az autó értünk ami visszavitt a kikötőbe..



Este pedig anya már pakolt, és reggel mire felkeltem szinte minden csomag tele volt már, a reggeli az asztalon. Fél 9 után nem sokkal indultunk el, és Abony fele vettük az irányt. Az egy órás úton zenét hallgattunk, Süsüt hallgattunk és gyönyörködtünk a lépten nyomon feltűnő gólyafészkekben. REngeteg volt belőlük és persze mindeben volt 1-3 fióka is.
Abonyban a magán Állatkerbe vettünk belépőt és ott töltöttünk el egy jó kis időt.







Megnéztük az állatokat, adtunk nekik Zoocsemegét, amit egy nagy kecske majdnem kiszedett zacsistól a kezemből. Ettettünk vízilovat, akit Buboréknak hívtak és ez a név nagyon tetszett nekem. Megnéztük a majmomat, oroszlánokat, tigriseket, antilopokat, zebrát, ormányos medvét, rókát, szürkemarhát, kacsákat, teknősöket, nyulakat pávát is láttunk. Éménydús volt. Főleg amikor a kifutóban megjelent 2 bácsi egy 8 hetes kisoroszlánnal. A cumisüvegre vetette rögtön magát és inni kezdett. A bácsi sok érdekességet mesélt az oroszlánkölyökről, és amúgy az oroszlánokról is. Azt is megtudtuk, hogy miért van a tigris és az oroszlán ketrecben 1-1 labrador kutya... Testvérekként nőttek fel és nem bántották egymást. Sőt az oroszlánok között a Bogi kutya volt a falkavezér.
Miután a bácsi elmondott mindent és a tejcsi is elfogyott,meg egy kis játék is volt, kihozta az oroszlánkölyköt kézbe a látogatók közé és meg lehetett símogatni. Én mondjuk nem akartam de tetszett hogy egész közelről is láthattam a pofiját és a nagy szemeit.


A parkbeli látogatásuk végén kipróbáltuk a játszóteret, pónilovagoltunk,majd elmajszoltunk az elemózsiánkat és elindultunk vissza a kocsihoz. A hazaúton én is szundítottam egyet és amikor fél 4kor megérkeztünk, kipihenten estem neki az itthon maradt játékoknak..

Nincsenek megjegyzések: