2011. június 27., hétfő

2011 Abádszalók II:

És amennyire fújt a szél hétfőn és kedden, olyan meleg napok köszöntöttek ránk szerda, csütörtökön. A kánikula napjait Tiszaszőlősön és Kunhegyesen töltöttük.

Tiszaszőlős egy fantasztikus kis paradicsom volt, ahol nem is tudtam hova kapjam a fejem. Az sem zavart ám,hogy a két nagyobb medence vize elég hideg volt, biztosan nem érte el a 27 fokot, amit írtak a táblák. Anyának úgy kellett kiszednie néha, hogy átmelegedjek,mert az úszógumiban úgy lubickoltam mint a hal. Az állatok is nagyon tetszettek, láttunk emut és lámát is. A lovacskákat és a lovaskocsit is megcsodáltuk és persze a quad-ot is kirpóbáltuk, még ha csak jelképesen is, de rá kellett hogy üljünk. Délelőtt én a vízben pancsoltam, Maja hamarabb megunta és ő már akkor birtokba vette anyával a játszóteret. De délután én is kipróbáltam és nagyon tetszett hogy sok mindent rejtett az a nagy fa építmény.









Ebédelni is itt ebédeltünk, fini húslevest és párolt zöldséget, krumplipürével meg sajttal. Anyáék kértek egy 2 személyes tálat, amin sok finomság volt és abból csemegéztünk. Volt még tartármártás, hasábburgi is amiből csipegettem és paradicsom saláta. Fenséges volt, hatalmas lett a hasam az ebéd végére.

Aztán még Maja meg anya aludtak, addig mi az árnyékban ejtőztünk kicsit apával, majd fél 2-kor lekenve, kalapban visszamerészkedtünk a vízbe.. A délután folyamán játszótereztünk egy nagyot, és a halastavat is megcsodáltuk, végigsétáltuk újra az egész birtokot. Láttuk az étteremből ahogy a 4 bocit hazahajtották, miközben mi a somlóinkat fogyasztottuk vacsi gyanánt. Aztán hátramentünk és megnéztük hogy a bácsi hogyan tisztítja meg a bocikat és kapcsolja rájuk a fejőgépet. MÉg azt is láttuk hogyan jön a tejcsi amikor a gép elindul.

Majd a játszótérre mentünk vissza és ott ütöttük agyon az időt amíg a tejcsik az üvegbe kerültek, aztán hazafele vettük az irányt. Jó fáradtan fürödtünk meg, anya melegített tejecskét még elalvás előtt. Majd egy rövid Anna és Peti mese után 2 perc alatt elaludtam.

KUNHEGYESEN töltöttük a csütörtöki forró napot, de itt már nem egész nap voltunk. Szerencsére nm volt nagy tömeg, ami azért volt jó,mert a számunkra ideális medence elég kicsi volt és még ovis meg iskolás csoportok úszni is tanultak (!) benne a fürdőzők között.. Igen érdekes volt.. Bár ezen csak anya volt meglepődve kissé engem nem zavart. Párszor átmentünk a meleg termálba is és a kicsi babapancsolóba is.. A nagy medence sajnos nagyon mély volt, még anya lába se ért volna le, és nem lehetett csak úszni tudóknak bele menni, így abba nem is sok ember volt egész nap.
Egy kis pihenőt tartottunk délelőtt amíg kicsit átmelegedtünk, ettünk egy banánt meg ittunk vizet. Aztán már csak délbe jöttünk ki a medencéből. Összepakoltunk és visszamentünk a szállásra. Na ez volt az egyetlen kivételes nap, amikor én is aludtam egy nagyot Majával együtt,mert a víz nagyon kivette az erőmet.

Aztán ébredés után a gumishoz vettük az irányt,mert addigra nyilvánvaló lett,hogy meg kellene csináltatni rendesen a guminkat. Bár a pótgumivel minden simán ment, de apa szerette volna ha a másik is rendben lesz. A gumis műhelyben egyből meg is csinálta a bácsi nekünk, nem is vártunk túl sokáig rá.. És még milyen jó,mert apa ott vette észre, hogy a pótkeréken pedig egy 10cm-es vágás van, és kilátszik a vászon is a gumi alól.. Úgyhogy a másnap déli program újabb gumicsere volt...


De aztán fél 5-től este 7-ig megint pancsoltunk egy nagyot. Egy kis zsünetet iktattunk be csak háromnegyed 6 fele, amikor is körtét és barackot csemegéztünk.
Majd hazaérve a szokásos rituálé és alvás következett..

Nincsenek megjegyzések: