2011. július 6., szerda

Játszós délutánok



A héten eddig úgy alakult, hogy a délelőtt vagy piaci vásárlással telt, vagy pedig itthoni játékkal, főzéssel. Aztán délután nyakunkba vettük a várost.
Hétfőn apának volt dolga a város másik végében, és hogy ne kelljen gyalog hazajönnie, na meg mert ez az egyik kedvenc helyünk, elmentünk a hajós játszótérre. Nagyon jól eljátszottam. Egy kisfiúval fociztam, Majával és több gyerekkel hajósat játszottunk, homokozta. Remekül éreztem magam és meg sem álltam, jöttem, mentem rohantam végig. Közben apa is befutott és 5 óra után álltunk odébb, mert anya még Majának ígért egy kis itthoni játékot. Ugyanis a vonatozás 11 órakor jutott eszünkbe, és mire megépítettem a pályát,már nem sok játékidőnk maradt ebéd előtt. Így fél 6-ra hazaérve, még anya a vacsin ügyködött, addig mi játszottunk még egyet a sínpályával, majd összepakoltunk.

Kedden délután a dunapartra mentünk. Bicikliztünk egy nagyot, egészen a felső játszótérről elmentünk a kompkikötőig, ahol megnéztük a kompot amint kiköt,majd visszamegy a túlsó partra. Másztam falat, és láttunk kajakosokat, meg két sárkányhajót, ami átkelt oda-vissza a Dunán. Utána pedig fagyiztunk egyet,majd visszatekertünk a játszótérhez. Azaz én tekertem, a Maja futott a bicón. Ott még játszottunk egyet, találkoztuk Csabi bácsival, apa volt főnökével és a kisfiával. Hazaérve megint csak a vacsi, egy kis mese és fürdés maradt hátra.

A mai napot pedig mamáéknál töltöttük, egész nap az udvaron voltunk. Délelőtt kissé dédi idegeit borzoltuk, homokoztunk, autóztam, motoroztam még anya és mama bent ebédet főztek. Aztán délután szenvedtem egy sort, és nem tudtam mit is kezdjek magammal, pedig Maja is elég hamar felkelt és partner lett volna a játékhoz, csak nekem semmi nem felelt meg. Aztán megjöttek Liliék, és onnantól nagyon jól eljátszottunk. Néha anyáéknak kellett ránk szólni, hogy az elvetemült ötletekről lebeszéljenek. Most a mászóka jött be nagyon, hatalmast, másztunk, kúsztunk és csimpaszkodtunk rajta. Vacsizni kint a szabadban ettünk zsíros kenyeret fini kertben termett uborkával, paprikával. Aztán itthon már apa várt bennünket.

A hét többi napján pedig apa ismét itthon lesz, szabadságon, úgyhogy anyuék már ki is eszelték mivel is üssük el az időt. Holnap pl. az állatkertbe megyünk, és mama is csatlakozik hozzánk. Még nem is tudjuk, de biztos nagy élmény lesz!

1 megjegyzés:

Móni írta...

Nálunk is így szokott lenni délelőtt elintézzük a "kötelező" programokat (bevásárlás stb.) majd ebéd / vacsi főzés és az alvás után indulunk valahova csavarogni!
Az állatkert szuper jó, mi is voltunk májusban :)
Anna, Máté és Móni