2011. július 9., szombat

Állatkert, strand, kánikula

A múlt hetünk mozgalmas volt, főleg csütörtök utána, amikortól apa is itthon volt egy rövid szabadságon. Szerdán a mamáéknál töltöttük az egész napot és olyan fantasztikus idő volt, hogy kint játszottunk az udvaron, de aznap még meg sem főttünk. Délután Liliék is jöttek, így közös játék is volt. Délben mama olvasott nekem,meg kártyáztunk, legóztunk még Maja aludt.

Csütörtökön pedig Pestre mentünk az állatkertbe, és mama is velünk tartott. Már nyitás előtt ott voltunk és az egész délelőtt is kevés volt arra,hogy bejárjunk mindent. A madárházba, hüllőházban és ezeken a helyeken nem is voltunk. Viszont láttuk a fókashow-t ami nagyon tetszett nekem. Béreltünk kis kocsit is, és egy darabig apa húzott bennünket, de aztán én meguntam az ücsörgést és magamhoz ragadtam a fuvaros ló szerepét. Ettünk barackot is mikor megéheztünk és minden nagyobb állatot megnéztünk, ami érdekes volt. A játszótér most kimaradt a sétából, de nem is baj,mert nem lett volna már rá időnk. Anya azt mondta, legközelebb akkor megyünk az állatkertbe ha már Maja is kibírja déli alvás nélkül, és egy kevésbé meleg évszakot választunk majd hozzá, hogy végre bejárhassuk az egészet és mindent megnézhessünk. A szurikátáknál az alagút azonban továbbra is az állatkert fénypontja maradt.









Délután nem voltam már olyan lelkes amikor anyáék elrángattak vásárolni,mert én szívesebben játszottam volna otthon. De nagyon meleg kezdett lenni a lakásban, így összességében ez sem volt rossz ötlet.
Pénteken pedig keresztapu és Lili csatlakozott hozzánk és a a gödi strand habjai között hűsöltünk, így nem éreztük a kánikulát. A karúszóval is kezdtem egyre bátrabb lenni, anya nem is vette elő a rózsaszín úszógumit. És mire jött az indulás ideje megtanultam "háton úszni" A lábammal tempózom és megyek hátrafele, ráfeküdve a vízre. Délbe másztunk ki a medencéből és lángost ebédeltünk, ami nagyon finom volt. Aztán pedig indultunk is haza, hogy Maja aludni tudjon. Végül azonban én és apa nem is haza mentünk. Kimentünk mamáékhoz,mert apának volt egy kis dolga és csak miután Maja felébredt az alvásból, addigra értünk haza.



Délután otthon játszottuk, de estére már igencsak 27 fok volt az alsó szinten is.

A nagy meleg miatt a Visegrádi Palotajátékok programját anya leszavazta az idén. Nem volt semmi kedve megsülni szombat délelőtt odakint. Így bent hűsöltünk, ebédet főztünk, pakoltunk és játszottunk, aztán 4 nagy táskával megrakodva délután elindultunk mamáékhoz. Kimenekültünk a hőség elől, és azóta itt hűsölünk és nyaralunk. Mi nagyon élvezzük, reggel 8 óra magasságában már az udvaron játszunk, aztán még Maja alszik addig én pihenek, társasozok a többiekkel, és délután jöhet újra a játék az udvaron.

Vasárnap mind együtt voltunk,mert keresztapuék is itt voltak. Sütöttek husit, játszottunk, pancsoltunk délután egy nagyot. Kellemesen telt a nap. Mama előhozott a padlásról régi játékokat ami még anyáéké volt. Babakonyhát, mosógépet, hozott le papa málnásrekeszeket, úgyhogy házat építettünk, főztünk, autót szereltünk,mert a gokartot is megjavította a papa, kellemesen elvoltunk. NÉha marakodtunk, de hát ez is a része a dolognak.

Hétfőn is kihozták reggel Lilit, és együtt játszottuk délelőtt az udvaron, aztán délután közösen látogattunk el a Ramadába Pestre. Keresztanyuék és Liliék is jöttek pancsizni velünk!

1 megjegyzés:

Bea írta...

Élvezzétek addig míg lehet,hogy eggyütt lehettek anyával.Puszi:Beus