2011. július 24., vasárnap

Babalátogatóban a névnapos





Az elmúlt héten nem sok minden történt, főleg hogy az eső még azt is megakadályozta hogy a városba vásárolni tudjunk normálisan. Egyszer autóval indultunk, akkor is bőrigázott anya, bennünket a dzseki megvédett szerencsére. Kétszer pedig gyalog, de mindkétszer többször rájött valami szmötyi anya nagy örömére.

Szombaton viszont alig vártuk hogy apa hazaérjen a túlórából,mert Gergőhöz, Bálinthoz és Ákoshoz mentünk látogatóba. Már jó ideje tervezik anyuék,hiszen Ákos a 7 hónapos már, de eddig nem jött össze a közös időpont. Most viszont sikerült. A fiúk igen megilletődöttek voltak, én viszont egyből felszabadultam, anya szerint néha kicsit túlságosan is. Fini babapiskótát ettünk, amint az anyuci Piroska sütött, meg sajtos tallért. Ittunk házi meggyszörpöt és megnéztem a fiúk autóit. A végén már közösen is kikerült játszani és már nem voltam annyira zajos sem. Fél 7 volt mikor eljöttünk,mert a pici baba addigra újra megéhezett.. hiába az almapüré annyira nem a laktató hamik közé tartozik, meg hát nálunk is itt volt a vacsi és fürdés idő. Jó régen jártunk már nálunk, van vagy 3 éves is, így megbeszélték anyáék, hogy ennél azért gyakrabban fogunk találkozni, főleg hogy mi is jól elvoltunk egymással.

Vasárnap pedig a reggeli ébredés és pakolás után indultunk mamáékhoz, akkor még napsütésben és reménykedtünk benne,hogy az udvaron tudjuk megülni mama szülinapját és az én névnapomat. Hát nem egészen így lett. Délelőtt is egy jó nagy zuhit kaptunk a nyakunk közé.. és bár fél 2-re kitisztult és még a nap is sütött, de igen fülledt volt az idő, úgyhogy anyáék sejtették, hogy a napi eső adag nem ennyi volt.. Délelőtt meg is volt a nagy köszöntés, és én annyi, de annyi okos logikai játékot kaptam, hogy nem is tudtam hova kapjak. Azaz mindet szépen sorban kipróbáltam. A pingvines ügyességi játék jött be a legjobban, amit anyáék még a játékkiállításon vettek titokban nekem. Aztán a 3D-s kirakó, ami egy dínós földgömböt ábrázolt, az is nagyon tetszett. Lili kezdte anyával kirakni, aztán én folytattam, úgy hogy anya a számokat sorrendbe tette, azzal segített nekem. Kipróbáltam a tantrixet is, amivel a felnőttek is csiszolták az elméjüket kicsit. Kaptam egy Mi micsoda? könyvet a lovagokról és a várakról, pólókat, és egy Castell nevű társast déditől, amit szintén kipróbáltunk anyával még a kicsik aludtak. Az utcára is kimentünk biciklizni, anya figyelt én meg tekertem, nagyon tetszett.. Majd a lányok hamar ébredtek, így még nekik is volt kicsit alkalmuk az udvaron játszani. De mire Titáék megjöttek, addigra igen beborult és dörgött nagyon. Így alig pakoltunk össze és értünk be,már jött is egy újabb hatalmas zuhi, mint a délelőtti. És jó sokáig el is tarott.. Még mikor hazafele jöttünk, akkor is esett rendesen.
Titáéktól is kaptam egy érdekes összelapítható labdát és pólókat. Simák papa is befutott, csokit és pénzt hozott nekem. Volt sok fini süti az asztalon, anya lúdláb tortát sütött mamának, meg mézes lapos francia krémest nekem. Dédi isteni krumplis pogácsát, amit vacsira tettem félre,mert a délutáni sütizésnél már nem fért belém. Mama pedig rákóczi túróst. Amikor pedig már nem bírtunk az energiánkkal, anyaával és Lacussal leültünk társasozni az új kastélyos társassal. Ez is egy logikai játék, és nagyon ügyesen játszottunk mind a ketten vele, jártak a kis fogaskerekek az agyunkban! :)

Jó fáradtan és rengeteg élménnyel értünk haza.. A fürdőben még kicsit felbosszantottam apát, aki a kipacskolt vízen majdnem elesett, de az ágyban már nem kellett dajkálni, kb. 5 perc alatt be is aludtam.

1 megjegyzés:

Móni írta...

Nagyon boldog névnapot! Nagyon sok jó ajándékot kaptál :)
Tiborfi