2011. június 2., csütörtök

Eljött a nyár hivatalosan is

Bár ezek a zuhik délután amik elrontanak minden előre eltervezett programot annyira nem tetszenek, de hát mit tehetek..
A múlt hétvégénk játékkal telt. Szombaton apa dolgozott, mi itthon voltunk. Egy rövid időre ugrottunk le a városba,mert anyának akadt 1-2 dolga. De elég szeles, hűvös idő volt, úgyhogy igyekezetünk haza. A délutánt is játékkal itthon töltöttük,mert apa elég fáradt volt.
Vasárnap papa, apa, keresztapu és még 3 férfi az erdőre mentek, így apa már korán elindult itthonról. Mi később mentünk mamáékhoz anyával. Reggelire fini tejbegrízt készített anya és csak miután belaktunk, akkor indultunk el. Elég változékony volt az idő, de az esőt szerencsére megúsztuk és jót játszottunk egész nap az udvaron. Lili és keresztanyu is ott volt természetesen. A déli alvás annyira nem sikerült, nem voltam fáradt.. Némi náthám is lett a változékony időjárásnak köszönhetően, úgyhogy azóta fújom az orrom és köhögök kicsit.

Hétfőn Maja Anikónál szomszédolt, így anya egyedül jött értem. Elmentünk apa nyakláncáért ami elkészült az ékszerésznél és Maja szandiját is elhoztuk. Aztán otthon megettem egy nagy tál cseresznyét, viszont utána én is csatlakoztam a játékhoz a szomszédban. Anya fél 6 után jött értünk. Kedden a autóval jöttek anyáék értem, aztán apát is összeszedtük és lementünk a Dunapartra. Nem mert anya gyalog elindulni,mert nagyon felhős volt az ég.. És sajnos igaza is lett. De előtte még sétáltunk kicsit, megettük a cseresznyét meg a banánt, dobáltunk kavicsokat a Dunába és én gyűjtöttem pár kagylót is, mielőtt eleredt az eső. A játszótéri játékra így már nem volt lehetőség. Helyette itthon játszottuk egy kicsit, anya pedig fini tespiben sült krumplit és mellé szószt készített vacsira. Nagyon ízlett mindenkinek.

Szerdán anyáék Kosdon voltak, és mivel anyának vissza kellett jönnie az oviba, így ebéd után engem is vitt egyből mamáékhoz. Aludni megint nem sikerült, bár ennek a fő oka a köhögés volt. Napközben semmi bajom nem volt, de fekve kínzott kicsit és nem tudtam aludni. De hősiesen fújtam az orrom, úgyhogy reméljük átmegy most már rajtam..

A hétvégére terveztek anyáék programokat, többet is, reméljük az időjárás nem fogja keresztül húzni a számításokat.. És most hogy eljött a június, a visszaszámlálás is megkezdődik. 20-án ugyanis útra kelünk Abádszalókra, egy kis közös családi nyaralásra.. MÁr nagyon várjuk!!!

2 megjegyzés:

Móni írta...

De jó nektek, hogy már meg van hol nyaraltok :) Mi egyszerűen nem találunk :( Vagy túl messze van, vagy nagyon drága, vagy nem tetszik a szállás, vagy nincs félpanzió stb. Reméljük júliusra sikerül találnunk valamit, mert akkor jön apa szabira!
Tiborfi

Kristóf és Maja írta...

Nem könnyű ez a szálláskeresés, az biztos.. anya is sokat vadászott márciusban.. Félpanzió itt sem lesz, anya főz itthon több félét és visszük le, hogy ott csak néhány gyors kaját kelljen összecsapni. :) Már csak az idő kell hogy mellénk álljon..

Puszi! Kristóf