2011. május 27., péntek

Gyereknap

Tegnap gyereknapi buli volt az oviban. Előtte még a védő nénik is meglátogattak bennünket, mert megint felütötte a fejét az élősködők járványa az oviban, így megnézték a fejünket. Sajnos a csoportban is volt.. anya reméli,hogy ezt a pár hetet még ami a nyári szünetig hátra van, megússzuk a vendégeskedésük nélkül.

De a lényeg hogy az udvaron töltött időt kicsit érdekesebbé tették nekünk az óvónénik. Volt egy nagy ugráló vár, amiben csúszda volt és ott tombolhattunk. Meg volt arcfestés is. Én tigris szerettem volna lenni, de a néni azt mondta hogy már nem maradt rá elegendő idő, hogy kifessen és közösen kiválasztottuk a csörgőkígyót. :) Nekem tetszett nagyon, nagy becsben tartottam egész délután. Így anya itthon meg is örökítette és csak utána mostuk le a fürdőkádban. Ráadásnak Loksa Fanninak még születésnapja is volt, így fini tortát is ettünk, hogy még izgalmasabb legyen a gyereknap.




A hét többi része majdnem szokványosan telt. Leszámítva a keddi napot amikor is szabit vettem ki az oviban. :D Apa már reggelről ment a mamáékhoz maszekolni, és anya azt találta ki hogy menjünk akkor mindannyian. Apa kivitte a cuccokat autóval, mi pedig a szokott időben keltünk és busszal mentünk utána. Nagy volt az öröm, főleg hogy én nyomhattam meg a leszállást jelző gombot, amikor mamáék utcájába értünk. :D

Szerdán a temetőbe vittünk virágot és elmentünk fagyizni is. Aztán egy eddig még fel nem fedezett játszótéren álltunk meg a kertes házak között, a temetőtől nem messze és jól éreztük magunkat ott is.. A végére egy kiadós hisztit is sikerült kanyarítanom aminek már az ősök annyira nem örültek, pedig Móni néni szerint aznap még aludtam is az oviban..

A hétvégénk sajnos nem anya tervei szerint alakul, amitől szomorú is rendesen, de még jó,hogy mi nem annyira tudjuk mikor is van gyereknap és nem követelünk rajta semmit. Ugyanis apa szombaton dolgozni fog, vasárnap pedig papával mennek az erdőre... :s De majd a jövő hét végén bepótoljuk, együtt anyáék házassági évfordulójával. :)

3 megjegyzés:

Bea írta...

Hűűűű micsoda kígyó!
Puszi!!
Beus

Móni írta...

Nagyon jól néz ki a kígyó! Én azt gondolom, hogy elég jó dolguk van a gyerkőcöknek, szerencsések, hogy jó szüleik vannak ezért nekik minden nap gyerek nap csak ők ezt nem tudják :)
Tiborfi

Melinda írta...

Kristóf, szuper a kígyó az arcodon:-)
Látom, már Neked is potyognak a fogaid:-)