2011. május 22., vasárnap

Visegrád

Hála nekem a mai reggel megint brutál korán kezdődött.. Ugyanis 6kor keltem.. Anyának semmihez semmi kedve nem volt, lustizott a nappaliban mellettem fél 8-ig. Aztán nekikezdett a reggelinek, és közben a többiek is megébredtek. Az ebéd készen volt, mosogatott anya, mi reggeli után játszadozni kezdtünk. Aztán anyáék egyszer csak megkérdezték szeretnénk-e valahova menni. Maja nem akart, de én igen.. Aztán megemlítették a Visegrádi várat.. na akkor már mindketten mondtuk hogy igen. Úgyhogy egy gyors öltözés és pakolás után már a hátunkon is volt a batyu, lábunkon a szandál, kezünkben pedig a fényképezőgép és mentünk is Visegrádra. Azaz először fel Nagymarosra, ahol átkompoztunk a Dunán.







Nagyon szép volt a kilátás, a vár is tetszett, minden útvonalon bejártuk. Kipróbáltuk a kalodát, megnéztünk néhány fegyvert és egy mini vadászati kiállítást is. Láttunk sólymokat, lovat. Aztán a déli komppal visszajöttünk Nagymarosra és autóval hazafele vettük az irányt. Itthon megettük a lencsefőzit és a fasírozottat, majd a mozgalmas délelőtt után egy jó nagyot aludtunk. :D

Délután pedig irány Kosd, megyünk mamáékhoz egy kicsit játszani az udvarra...

3 megjegyzés:

Bea írta...

Néha néha vagyunk,de nem nagyon írok,sőt a multkro nem is engedett.Puszilunk titeket.Beus

Móni írta...

Visegrád! Jó ötlet, hogy hova menjünk legközelebb :)
Tiborfi

Melinda írta...

Én is 6-kor kelek, de csak hétvégén, amikor anya itthon van:-) Hétfőtől-péntekig van, hogy 8-ig húzom a lóbőrt:-)
Szupi lehetett a Visegrádi várnál, én még nem voltam, de kedvet kaptam Tőletek:-)