2011. május 21., szombat

Contitech családi nap

A múlt hetünk úgy zárult hogy a vasárnapot mamáéknál töltöttük. Fini körömpörkölt volt az ebéd és egész nap az udvaron játszottunk annak ellenére hogy folyton lógott az eső lába és borús idő volt. Mi azonban jól elvoltunk. Ott voltak keresztanyuék is, úgyhogy teljes volt a csipet-csapat.

Kedden elmentünk anyával ismét a könyvtárba, visszavittük a könyvek java részét. Választottunk helyettük újabbakat. Találtunk egy kisvakondos mesekönyvet, amiben több történet is benne van a kisvakondról és hoztunk egy dínós könyvet is,amit még nem volt alkalmunk olvasni, de már többször megnézegettem és én magyaráztam Majának,hogy mi is van benne.

Szerdán a főtéren voltunk. Közben anya elugrott egy szemvizsgálatra, aztán apa tünt el, ment egy melót megnézni. Eközben mi rollereztünk és találkoztam ovistársakkal is, így jól eltelt az idő.

Csütörtökön anya már fél 3kor ott volt értem az oviba. Aztán összeszedtük apát, elhoztuk Maja biciklijét, amit apa a hétvégén szétszedett és egy bácsi lefújta neki gyönyörű meggypirosra. Utána viszont mentünk is mamáékhoz ahol már várt Maja és közben keresztanyuék is megérkeztek. Így a csodás meleg időben kint játszottunk az udvaron, remek békés egyetértésben mind a hárman.

Pénteken a posta-parkba a játszótérre mentünk. Ahol nagyon pártfogásomba vettem a Maja korabbeli kicsi lányokat. Az egyiknek segítettem a csúszdára felmászni többször is, aztán meg meg akartam fogni ahogy lecsúszott. Hát ez annyira nem sikerült,mivel pont összefejeltünk. Volt nagy sírás, nekem az orrom is vérzett kicsit,mert azt sikerült megütnöm.

Ma pedig nagy buli volt. Apa munkahelyére végre bemehettem. Nagy vágyam vált valóra, hogy megnézhettem végre hol is dolgozik apa! Nagyon boldog voltam mikor reggel bebújtam az ágyukba, és apa elmesélte mit fogunk délelőtt csinálni. És szerencsénk volt - apa itthon hagyta a kulcsát - hogy be tudtunk menni a műhelybe is ahol apa dolgozik..



És megnéztük az egész csarnokot is. Érdekes gépeket, robotokat és engem minden nagyon érdekelt amit apa mutatott és minden el kellett magyarázni mi miért van ott és hogyan működik.


Aztán átmentünk egy másik helyre, ahol már szólt a zene, álltak a sátrak, ugráló várak és érdekes játékok egy óvoda területén, ahol lehetett színezni, festeni, bőr karkötőt készíteni. Ezeket mind ki is próbáltam És volt egy Conti 7 próba, ami 8 állomásból állt, ügyességi feladatokból. Minden állomáson kaptunk egy nyomdát és ha összegyült az összes, akkor egy pici színes labda volt a jutalom. Nagyon élveztem és lelkesen szaladgáltam egyik helyről a másikra. Na és nagyon kitartó voltam. A bőr karkötő készítése nem tartozott a legegyszerűbb dolgok közé de én kitartóan végigcsinátam és gyönyörű munkám született.






Ebédeltünk is finom babgulyást és túrós buktát. Nagyon finom volt. Hazafele indulva pedig a bejáratnál ott állt egy rendőr autó, amibe be is lehetett ülni és kipróbálhattuk a szirénát és a villogót is. Nagyon tetszett.


Hulla fáradtan értünk fél 2-re haza és hatalmasat aludt az egész család. Fél 4kor ébredtünk. :)
Ja és egy héliummal töltött lufit is kaptunk a gyárban a látogatás során, amivel délután ment a nagy játék a lakásban.

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Hú, micsoda napotok volt! Sok-sok élménnyel lettél gazdagabb! Örömmel olvastam, hogy Te is jársz könyvtárba, ahogy én is:-) Én is hoztam már ki Kisvakondot:-)
Ugye Anyának nincs baj a szemével?

Melinda írta...

Hú, micsoda napotok volt! Sok-sok élménnyel lettél gazdagabb! Örömmel olvastam, hogy Te is jársz könyvtárba, ahogy én is:-) Én is hoztam már ki Kisvakondot:-)
Ugye Anyának nincs baj a szemével?