2011. április 16., szombat

Rossz szokások



Egyre több van belőlük.. Azaz egyre több butaságot látok az oviban amit itthon megmutatok, vagy elmondok, minek az eredménye,hogy másnap már Maja is csinálja. És neki persze anya hiába magyarázza hogy butaság, nem érti csak jót nevet rajta és mondja hogy vicces... :S És nekem is nőnek a rossz szokásaim.. :( Az ovónénik pedig nem elég karakának és még csak a büntetésnek semmilyen formáját sem alkalmazzák ilyenkor..
Kiderült pl. pénteken hogy ebéd közben a Vas Balázs csinált valamit én meg hogy ne maradjak alul és bebizonyítsam milyen belevaló vagyok, odaköptem az asztal közepére.... (no commetn) Móni néni csak annyit mondott anyának,hogy elemében volt a Kristóf ma is.. Anya kérdezte ez mit jelent, de ő nem mondott semmi többet. Itthon mikor beszélgettünk, akkor mondtam el hogy mit is csináltam.. :( Anya kérdezte milyen büntetést kaptam Móni nénitől. Elmondtam hogy csak annyit mondott,hogy délután elmondja anyának.. (És a nap ment tovább mintha a világ legtermészetesebb dolga ez lenne.. Én ezt nem értem.. Hogy semmiféle eszközzel nem hozzák a gyerekek tudtára, hogy ez rossz, helytelen cselekedet volt.. Pedig Kristófnak tutira hatott volna ha az OVÓNÉNI pl. felállítja az asztal mellett egy időre, vagy büntetésből egy székre ülteti az ajtó mellé háttal a többieknek, vagy mit tudom én.. De hogy semmi.. )
Anya szomorú volt, és én is majdnem sírtam mikor láttam hogy mérges és szomorú arccal csak hátat fordít nekem és otthagy.. Aztán apa bár későn jött és épp csak egy jóéjt puszira jött be a szobába, de másnap reggel a reggeli után ő is közölte velem hogy mennyire nem büszke rám és dühös hogy ilyet tettem... :(
És egyre több ilyen apró butaság van, amit én tudok hogy rossz, ha szólnak érte abba is hagyom, de Maja abban a pillanatban megtanulja és csinálja onnantól kezdve ha az eszébe jut... :( Ez anyát elszomorítja.

Amúgy a hetem az ovi jegyében telt. Kedden volt zeneovi is. Többször apa jött értem délután,mert elég hideg, szeles idő volt pár nap. Aztán vittünk virágot a temetőbe hétfőn, csütörtökön apával játszottunk itthon még anya fogorvosnál volt meg vásárolni.
Ma délelőtt Lili volt nálunk és apával a három gyerek elment a sóba egyet játszani és gyógyulni. Lili a héten beteg volt, és Majának is folyik az orra, én néha köhögök, úgyhogy jót tett nekünk a dolog, és még jól is éreztük magunkat közben. Délután pedig felköszöntjük végre kereszt aput is.

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Hat akkor ossze lehetne kotni titeket velunk:) Anya haja is csak oszul es hullik, ahogy a hulyeseget mar duplaban latja...
Remeljuk hamarosan szep napos tavasz koszont ratok!
Lori es Ruben

Móni írta...

Szerencsére nálunk az óvó nénik helyre rakják a gyerkőcöket. Mindig elmagyarázzák nekik, hogy ez vagy az miért nem volt helyes!
Anna, Máté és Móni