2011. április 6., szerda

Ismét a Természettudományi Múzeumban jártam..

A korallzátony részre pl. nem is emlékeztem, pedig annak idején tetszett és lekötötte a figyelmemet. De voltak részek amikre egy kicsit igen.. Akkora volt mint Maja most amikor ott jártunk anyáékkal először.. Abban a hónapban voltunk a Közlekedési Múzeumba is, most megnéztem a képeken, úgyhogy már meg is van az újabb uticél.. :d Mert szeretnék oda is eljutni..

A dínókert nagyon tetszett. Mostanában nekem is a kedvencem a dínóvonat c. mese a Minimaxon, ha sikerül anyának elcsípnie.. FElvenni folyton elfelejti, amiért kellően mérges is magára.. Itt minden dínó nevére kíváncsi voltam, csak anya nem birkózott meg 1-1 névvel és nem tudta nekem elolvasni őket. Meg az izgatott hogy melyik állatevő és melyik növényevő. Volt ott egy kisfiú, ő csak úgy fújta hogy melyik mivel táplálkozik.
A kiállítás belső része is tetszett, csak sajnos a lépcső alatti Elefánt csontvázat nem volt már módunk megnézni,mert mire végére értünk a tárlatnak, és megkérdeztük hgoy lehet oda eljutni, addigra már az a rész le is volt zárva, hiszen 5 óra lett.. :( Sajnáljuk,hogy megrövidítették a nyitvatartást,mert én 2 órát is el tudtam volna tölteni odabent. A nagy mamut nagyon tetszett és az interaktív játékok nagy részét is szívesen próbálgattam megnéztem mit rejtenek az egyes rekeszek, ablakok. És persze anya felolvasást tartott mert minden állat nevét tudni szerettem volna. Úgyhogy kifele menet megbeszéltük, hogy ide eljövünk még úgy 2-3 év múlva.. :D





Hazafele menet megettük az idei év első fagyiját.. na azóta krahácsolok is kicsit.. Anya torka meg bemondta az unalmasat egyből.. LÉgkondi meg fagyi.. nem bírta a kiképzést.. :s Szegény.. De én élveztem a dolgot,mert ennek örömére kedd reggel apa vitt oviba.. Már fél 7 után pár perccel ott voltam.. Móni néni nagy szemeket kerekített mikor meglátott.. Ő volt a fél 7-es és megkérdezte, hogy az oviban aludtam-e.. :D De nekem tetszett a dolog.. Úgy is 6 órakor fent voltam. Még egy banánt is megettem, ittam tejet, aztán anya felöltöztetett és mehettem is apával.. Ja és pisilésre is volt idő.. Tehát semmi nem maradt le. :D

Hétfőn még anya vitt autóval, aztán délután jött értem és mentünk a mamáékhoz apát összeszedve. Az udvaron bicikliztünk, kipróbáltam újra a kétkerekezést, de nem nagyon vagyok figyelmes, és folyton hátrafele lesek.. Anya szerint talán majd ősszel lesz esélye hogy ez menni fog... Amúgy is a közlekedési szabályokkal is úgy vagoyk mint minden mással, öntörvényűen állandóan elferdítem.. Ma is feldühítettem apát rendesen vele ,hogy nem tudom hogyan és hol kell szabályosan biciklizni és folyton veszekedni kellett velem.. :( Pedig pl. a társasokba betartom a szabályokat.. De itt nem megy.. :S Így a hétre büntibe is került a biciklim.. Anya szerint meg kell tanulnom, hgoy vannak szabályok amiket nem rúghatok fel kényem-kedvem szerint...

Hazaérve előkerült a számösszekötős szinező, amiben persze nem színeztem egy fél képet sem, de megcsináltam vagy 10 oldalt ahol egytől harmincig szerepeltek a számok és ezeket kellett összekötni hogy valami alakat kijöjjön. Aztán tanultuk a locsoló verset anyával.. azaz anya hitte hogy tanulni kell én meg szépen elmondtam egyedül.. :D:D

Verseltünk,meséztünk és fürdés után mostmár aludni készülődünk.. :)

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nagyon izgis lehetett a dinos kiallitas! Es milyen tavasziasan vagy oltozve:)
De beteg ne legyel ilyen szep idoben... Anya pedig remeljuk csak a torok fajasig jut.
Lori es Ruben

Mia és Maja írta...

Ebbe a múzeumba mi is szívesen ellátogatnánk,nagyon izgi lehetett!:)
Mi is már fagyiztunk vasárnap,reméljük,nem lesz semmi gond belőle.:o
Majd megy a bicajozás is,én már megtanultam két kereken közlekedni (Mia).;)

Puszi!