2011. március 10., csütörtök

Tartalmas hét, és még nincs vége..

Ovis hetünk volt eddig, ma egy nagy kalanddal, ugyanis ma érkezett a fényképész az oviba. Anya visszajött Majával 10 órakor és készített közös képet is rólunk a fényképész bácsi. Anya nem a legelégedettebb,mert szerinte nem annyira profi az illető, de kíváncsian várja a végén mit hoz ki a képekből. Minden esetre végre van egy ilyen is,mert eddig erre nem is volt lehetőség. Aztán Maja rendezett nagyműsorszámot, én meg megkeveredtem, mert azt hittem megyünk is haza. Aztán anya megnyugtatott, hogy nyugodtan ebédeljek meg a többiekkel, hallgassam meg a mesét és aludjak,mert mire felkelek vissza is ér értem. Úgyhogy nagyon várom.

Kedden sajnos elmaradt a zeneovi foglalkozás, ami mostanában már nem először történt meg, én meg persze hiányolom,mert nagoyn szívesen járok. MÁr ecseteltem is,hogy szeretnék zeneiskolába járni és megtanulni furulyázni meg hegedülni! :o Nagy tervek!

Közben ma anya volt az egyik iskolában. Körülnézett. Ma volt az elsős szülőknek a nyilt nap, anya meg beosont, hogy tájékozódjon egy kicsit! :D

Holnap pedig nem is akartak oviba vinni,mert apa is itthon lesz szabin, de én sírva fakadtam,mert hogy nem akartam a márc. 15-ei ünnepélyről lemaradni. Így délben jön anyu értem és délutánra meglepetést tartogat, ha minden összejön!

Nincsenek megjegyzések: