2011. március 14., hétfő

Kútba esett tervek..

A csütörtök éjszakánk nem egészen úgy alakult ahogyan elterveztük, így a péntekre tervezett program is kútba esett.. Maja nem volt jól, egész éjjel sírt, a pocakját fájlalta, láza is volt... Így reggel anyával megbeszéltük, hogy mivel délután nem tudunk elmenni sehova, ezért nem is jön értem az oviba délben, hanem majd csak délután. Nagyon könnyen beleegyeztem és nem is bántam.

Csodás idő volt és mivel Majának sem lett egyéb baja, sőt láza sem volt már pénteken, így együtt jöttek értem és hazasétáltunk. Itthon játszottunk, gyurmáztunk egy kicsit.
A szombati napon sem volt lehetősége unatkozni. Délelőtt könyvtárban és piacon voltunk anyával. Bár az én viselkedésem megint nem a legszófogadóbb volt, így anya kissé a könyvtár végére ki is akadt rám. De visszavittük az előző könyveket és hoztunk Franklin, Bogyó és Babóca és Tesz-vesz Városos könyveket haza. Azóta szinte azt olvassuk. Sőt a hétvégén anyával megtaláltuk az idei locsolóversemet is, és már félig meg is tanultam, pedig anya csak párszor olvasta még el.
Vettünk a piacon virágot, így a déli alvás után a jóidőben a temetőbe vettük az irányt és ültettünk mama sírjára sok virágot, meg dédinek is vittünk egyet. Hazafele beugrottunk még a lidl-be és a vacsorához vettünk pizzatésztát. Anya csinált halas-lilahagymás-fetasajt, sonka-gombás és brokkoli-gomba-kukorica-fetasajtos pizzákat. Nagyon fini volt és jól belaktunk vele.. Bár azért anya tésztája - anya szerint - sokkal finomabb, de nekem így is ízlett..

A vasárnapi napot mamáéknál töltöttük és csodálatos idő is volt, bár fújt a szél, de az udvarban kellemes meleg volt.. A végére minden ruha még a sapka is lekerült rólam mert úgy izzadtam alatt,hogy csak na. :D Bicikliztünk, lőttem a számszerijjammal, labdáztunk, játszottunk, kellemesen telt a délelőtt miközben apa a féket szerelte az autón.




Ja és átmentem boszorkányba is egy időre! :D
Vacsira anyuék sok fincsiséget rittyenttek össze. Sütöttek hajában krumplit, főztek tojást és volt hozzá szalonna meg kolbász,meg lilahagyma és fini korpászsemle. :D Jól belaktunk, aztán tánciztunk egyet még anya meg keresztapu csengőhangokat cseréltek, és 7 óra is elmúlt mire haza indultunk.
Itthon már senkit nem kellett altatni.

Mára gondolták anyáék, hogy bepótoljuk a péntekre eltervezett délutáni programot, de leesett az állunk. Eredetei terveink között az szerepelt, hogy a pesti aquaparkba megyünk el fél 5 után és csobbanunk egy nagyot 8 óráig.. Na aztán már a parkolóban gyanús lett a dolog, ahol alig tudtuk levadászni egy helyett és a képtelennél képtelenebb helyeken is autó állt! Aztán mikor a bejárathoz értünk és megláttuk a 10 méter hosszú sort a pénztárhoz akkor jött az elkeseredés.. a fürdő megtelt, már csak pár embert engedtek, úgyhogy esélyünk se volt, így szépen vissza is fordultunk, amit én még meg is könnyentem. Nagyon, de nagyon nem akartam hazajönni. Anya megígérte, hogy legközelebb egy hétközbeni közönséges délután fogunk próbálkozni. Mert azt gondolták hogy sokan lesznek, de erre nem számítottak.. Így a Pólus fele vettük az irányt, ahol a játszóház ötlete ütött szöget anya fejében.
Nem is volt ez egy olyan rossz ötlet..




45 peret töltöttünk bent, kellemes volt, jól le is izzadtam. Mindent végig másztam, ugrottam, kipróbáltam. A lányok is üldözőbe vettek.. bár csak fogócskázni akartak velem. :D
Hazafele indulva megnéztük a jéghokisokat a jégpályánál és még a cipőboltunkba is bementünk, ha már ott voltunk. És milyen szerencsénk lett!! Kaptam egy tavaszi cipőt tiszta baráti áron, és még Maja is kapott egy nyitottabb tavaszit, totál jó áron,mert az ő lábára a zárt még jó ami itthon van. Így mindenki elégedett volt. A játszóházból kilépve 6 óra volt, amikor is itthon vacsizni szoktunk, úgyhogy itt is megtettük. Megettük anya szendvicseit, ittunk teát és így nem kellett később már üres pocakkal az autóba ülni.
Itthon egy gyors fürdésre, egy csésze tejecskére egy rövid Boribon mesére volt idő, aztán mentünk is aludni..

1 megjegyzés:

Móni írta...

Sajnáljuk, hogy nem jött össze a fürdőzés :( A játszóház viszont szuper lehetett :)
Anna, Máté és Móni