2011. március 19., szombat

Minden napra valami..




A képek márciusi pillanatképek, az egyiken éppen az alkotásom látszik, a másikon meg gyurmáztunk Majával. A babázáshoz csak a fotó erejéig társultam, de megtetszett ahogy anya lefotózta Maját és a babáját. Amúgy szívesen játszom a húgommal és a babával. Olyankor én vagyok az apukája és ő az én kisgyerekem.

Egyébként a héten 2 napot voltam oviban összesen. Ugyanis kedden anyáéknak színházjegyük volt, így mamáékhoz mentünk már reggel. Nagyon szép idő volt még, ezért az egész délelőttöt kint töltöttük az udvaron. Aztán ebédelni mentünk csak be, meg aludni. Délutánra beborult és az eső lába is lógott, de még Maja aludt, és én már felkeltem addig apával kimentünk az utcára tekerni egy nagyot. Nagyon élveztem, jól le is izzadtam. De utána már bent maradtunk. Legóztunk, játszottunk, rajzoltunk. Anyáék aztán 4 órakor elmentek - minden gond nélkül, ezúttal sem én sem Maja nem rendeztünk nagy műsort - és a papával valamint a mamával töltöttük a délután hátra lévő részét. Este mesét néztünk, mama is olvasott mesét. Vacsira fini melegszendvicset ettünk és velem alvás terén sem volt semmi gond, kidőltem mint itthon. REggel pedig 6 óra előtt ébresztettem mamát mint itthon.. :D De ő legalább nem is bánja,mert magától is 5 óra fele szokott ébredni...

Délelőtt gyurmáztunk, játszottunk bent fél 11-ig és akkora megkönyörült rajtunk a napocska és kisütött így kimentünk homokozni meg biciklizni. Ebéd előtt futottak be anyáék, amikor még kint voltunk. Sajnos ez a nap nem volt annyira fergeteges,mert Maja éjszaka nem aludt igazán így nagyon fáradt és rendkívül hisztis volt, amivel az én napomat is elrontotta kicsit. Délben nem sokat aludtam,mert valamennyi takonykórság rajtam is van a napokban és a köhögés nem hagyott pihenni. Délután még egy keveset játszottam mamáéknál, de Maját ébresztettük 3 órakor és utána már pakoltunk is és megindultunk haza,mert Liliért kellett mennünk az oviba. 5 óráig Lili nálunk volt és játszottunk egy keveset. Kicsit vitatkoztunk is, de természetesen akkor lendültünk bele a legjobban a játékba, mikor megérkezett keresztapu Liliért.

Csütörtökön és pénteken már ovis napjaim teltek. De az idő nagyon elromlott, egész nap esett, így mind a két reggel autóval mentünk oviba, meg aztán még anya meg Maja intézték az ügyeiket, azért is. Az oviban továbbra is jó volt, bár mostanában mondogatom, hogy engem nem szeretnek a gyerekek,meg hogy nem játszottam senkivel. Hangánál végleg kiestem a pikszisből úgy látszik, bár az okára nem sikerült anyának rájönnie. Ma arra panaszkodtam hogy sose adják oda a naposok a díszes kanalakat terítésnél nekem,mert nem szeretnek... :( Pedig anya mindig azt látja hogy jókedvű vagyok, lelkes és nagy bohóc, nem igazán tudja mire vélni ezeket a mondataimat..

Ma mivel dolgozós nap volt a felnőtteknek így hármasban voltunk itthon,mert persze én nem mentem oviba. Anyával és Majával közösen elmentünk a sóba is,mert Maja megint nyavajás szegény.. folyik az orra és köhög is éjszakánként.. :s Aztán hazaérve már csak ebédre volt időnk, utána pedig anya mesélt még nekem néhányat. Az elalvás nehezen ment de végül másfél órát így is pihentem. Az uzsonna után pedig készülődtünk,mert apu testvéreit Lacit és Robit mentünk köszönteni. Sajnos Laci bátyja dolgozott és nem érkezett haza még Ausztirából így az ő ajándékát csak Titának tudtuk átadni. Simák papa és Ági néni is befutottak egy rövid időre, de nagyon hamar elrohantak. Ők sose érnek rá, de igazán nem értem miért, hiszen papa nyugdíjas már.. :( És olyan keveset találkozunk így is...
MI azért gyerekek jól éreztünk magunkat. Volt több féle rágcsálnivaló is és csokitorta is. Robit azért persze felköszöntöttük.

Holnap pedig egy pihizős, rendrakós, mesézős családi napot tartunk itthon, aztán kezdődhet az újabb hét..

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Jo repcsit rajzoltal, ugyi vagy:)
De jo lehetett anyanak kicsit lepasszolni titeket. A mienk is folyton errol almodozik...
Remeljuk Maja nem gondolja komolyan a nathat, ha mar egyszer megerkezett a tavasz!!!
Lori es Ruben

Bea írta...

Megint egy egész jó kis hetetek volt.Kicsit ritkán jövök,de most kezdtem el a melót,ugyhogy csak ilyenkor van időm ide ülni.De azért jövünk.Puszi:Beus