2011. március 24., csütörtök

A nagyfiú

Elkészültek az ovis fotók! Íme!



Talán 1 hiányzó volt csak a csoportból az idén, így majdnem mindenki rajta van a fotón. Ezen a képen még Hanga mellett állok, de tegnap már az asztaltól is elköltözött ahol eddig együtt étkeztünk. :( Szomorú vagyok és főleg azért, hogy nem értem mi baja velem. Ma reggel meséltem anyának,hogy amikor Hanga a napos milyen rondán szokott rám nézni.. :( De anya nem tudja kihúzni belőlem - vagy tényleg nem tudom -hogy mi az oka ennek a pálfordulásnak. Az már feltűnt,hogy Hanga és Gréti nagyon jó barátnők lettek, de nem értem mi baja velem Hangának.. :(

Amúgy a héten ismét kellemes ovis napjaim voltak. Hétfőn anyáék mamához mentek reggel,mert anya fogorvosnál volt délelőtt. Lesz egy pár ilyen nap a közeljövőben mert még 3 lyukas fogat találtak szegény anyának. Így délután 3kor már ott is volt értem az oviban és mentünk ki,hogy én is egy jót játszhassak az udvaron Majával, majd mamáékkal odabent.
Kedden zeneovival, amikor is apa és anya együtt jöttek értem, és Maja motorozott, apa pedig hozta nekem a bringámat. :) Tegnap Anikónál voltunk Majával. Apa jött értem az oviba, és alig vártam hogy gyorsan elfogyjon az alma amit anya kitett nekem és már mehessek is szomszédolni,mert Maja már odaát volt. Jót játszottunk, legóztunk, rajzoltunk közösen. Kellemesen telt a délután. Anya meg apa közben leléptek a városba is.
Ma délután itthon leszünk anyával. Elővettük már a tavaszi dolgainkat, anya szeretné a lakást kicsit virágos, vidám díszbe öltöztetni és a húsvétolni is megkezdtünk. A locsolóvers már mindennapi téma és előkerültek a szép szinezők és az üvegfesték is. Anya szerint hipp-hopp gyönyörűen megtanultam szinezni, szinte egyik napról a másikra. :D Nagyon tetszett neki az alkotásom. :D Meg is mutatjuk majd nektek is!

Nincsenek megjegyzések: