2011. március 6., vasárnap

Hatalmas hancúrokkal teli hétvége

És anya szíve boldog,mert jó kisfiú voltam.. :D Szót fogadtam, nem volt örjöngős hisztim és elviselhetetlen rosszakodási mániám..
Szombaton délelőtt nem voltam a leglelkesebb,hogy nem hagynak anyuék játszani, hanem vásárolni kell menni, de amikor anya felsorolta, hogy 4 dolgot szeretne csak, ettől megnyugodtam és már nem ellenkeztem, meg kötekedtem. Aztán fél 11-re haza is értünk, anya ugyanis bebiztosította magát,mert a kenyeret odatette a gépbe mikor elindultunk, így fél 11-kor már arra várt szépen megkelve, hogy átkerüljön a sütőformába. Mi pedig tudtunk még ebédig játszani. Közben a sósrúd is készült.
Ebéd után pedig apa olvasott mesét még anya folytatta ténykedést a konyhába, aztán meg aludtam másfél órát és kipihentem ébredtem. Ekkor anya megkérdezte, hogy szeretnék-e a sportcsarnokba menni játszóházba, mint tavaly is voltunk.. Én mondtam hogy ha játékok lesznek akkor igen. Aztán még anyáék szervezkedtek kicsit és Lili is jött velünk.
Meg sem álltunk végig. Szaladtunk, ugráltunk, labdákat dobáltunk, csúszdáztunk. A víz folyt rólam, locsogott a hajam az izzadságtól annyira élveztem a másfél órát.. A szám már kókadt mikor anya közölte hogy pakolunk, de ahogy kiejtette,hogy keresztanyuékhoz megyünk akik palacsintával várnak, már nem is volt semmi baj.




A nagy csúszda volt Lili kedvence, de én is felmásztam párszor.


Bár a kép elég rossz minőségű, de én állok fent az ablakba. Leugrani ugyan nem mertem, de lecsúsztam a bal oldalon a nagy csúszdán.

Ma pedig papáékhoz mentünk meghúzni az ünnepelt fülét, hiszen kedden a névnapja lesz papának. Dédi készített pampuskát, anya vitte a sajtosát mama pedig tyúkpaprikást csinált nokdedlivel és volt savanyúság is, amiből most a karfiolt ragadtam magamhoz és egy nagy fejet meg is ettem belőle. Nagyon fini volt. És szépen ebédeltem, anya nem hullatta a haját mire végeztem vele.
Délben dédinél aludtam, ő is pihent a kedvenc foteljében közben. :D Délután pedig folytattuk az autózást és egyéb játékokat Lilivel. Aztán keresztanyu meg anya nekikezdtek legóházat építeni, később én is csatlakoztam hozzájuk és közösen folytattuk. A végére már az összes gyerek ott sereglett, keresztapu pedig még egy UAZ-t is készített legóból.
Megvacsiztunk és már 7 óra is elmúlt mire megindultunk hazafele..

1 megjegyzés:

Bea írta...

SZupi ez a játszóház!BEnce is élvezte volna.

MOst kezdtünk járni sószobába.A bölcsibe van sószoba,és pont a kórházba kerülésünk napján voltunk először.MInden nap mennek,és én is reménykedem hogy jót fog neki tenni.Köszi a segítséget,és várom az ötleteket továbbra is.
Beus