2011. március 4., péntek

Farsangi fotók így utólag..

A hét az ovi jegyében telt.. Szerencsére,mert így visszanézve nem volt ilyen hetünk egész februárban... :o 2-3 nap minden héten, ennyit töltöttem a múlt hónapban az oviban.
Tegnap pedig megérkeztek hozzánk az ovis képek a farsangról és itt látható a kedvenc túrórudis ruhám. Bár a szemüvegemet már levettem (ezt én készítettem az oviban), de szerintem azért felismerhető! :D






Amúgy a hét eltelt. Semmi extra nem történt velem. Kedden volt zeneovi ahol matricát is kaptam (bár a végén ahogy elmeséltem minden kisgyerek kapott még az is aki végigrosszalkodta az egészet és meg sem érdemelte... :S) Itthon időközönként anya haját tépáztam, akár csak ma reggel is... Tegnap nagy boldogság volt az éjszaka lehullott hó, nagy örömmel mentem az oviba és sétáltunk benne Majával együtt. Sajnos hazafele már nem élvezhettem mert addigra elolvad. Meg is jegyeztem itthon. Megkaptam az új Tappancs Ovi újságomat is, amiben a héten több feladatot is megoldottunk anyával és elkészítettük a hátoldalán lévő katonát :). Szerdán pedig nagy gyurmázásba kezdtünk hugival, amit nagyon élveztünk, csak sajnos a végén a buta viselkedésem miatt megint ordításba torkollott az egész..

A múlt hét második fele talán izgalmasabban telt. Ugyanis szerda éjjel többször hánytam össze a saját majd a szülői ágyat, miután az ovinak befellegzett.. Szerencsére a pocakomnak csak valami nem tetszett,mert csütörtök délelőtt történt még egyszer meg ez velem, de utána már kutya bajom sem volt. Így a pénteki napot mamáéknál töltöttük ami nagyon hiányzott már, régen volt ilyen, és sajnos a héten sem jött össze,mert Lili lebetegedett és így nem tudtunk mamáékhoz menni, pedig már vártak bennünket szerdán, de máshogy alakult. A hétvégén szombaton apa dolgozott, de délután tescoztunk egyet. A vasárnapot pedig itthon töltöttük családi idillben :D

Nincsenek megjegyzések: