2011. február 23., szerda

Álomkófic


A hétfői nap a szokásos ovis héttel kezdődött. Reggel elregéltem anyának, hogy annyira nem jó már az ovi,mert Hanga mással barátkozik és nekem már nem a barátom. Pedig neki adtam az elefántos fogas másik felét... :( De azért ezt leszámítva lelkesen mentem oviba, bár délután azon kívül hogy malacfejet színeztem, semmi mást nem tudtam elmondani anyának, hogy mivel is töltöttem a napot.
Délután apa kissé késve érkezett meg,már vacsi idő volt. De mikor az oviból megjöttünk itt várt papa,mert vásárolni volt a metróban és az auchanban, és hozott anyának dolgokat. Egy kicsit itt is maradt, neki már picit többet meséltem a napomról, aztán Majával játszottunk vacsi időig.

Kedden reggel anya megkérdezte, mit szólnék hozzá, ha nem mennék ma oviba, hanem a művelődési házba egy koncertre. Nagyon örültem neki és mire odaértünk - előtte voltunk postán csekket fizetni meg vettünk harisnyát Majának - már tiszta lázban égtem. Ekkor jött a hidegzuhany. Az előadásra nem lehetett már jegyet venni, bérletes előadás volt és teltházas.. (a neten ez sehol nem szerepet a programleírásban, csak annyi hogy előadás előtt 800ft a jegy) .. Anya lekókadt, hát még én... Aztán a ruhatárban egy ismerős néni dolgozott, elkezdtünk vele beszélgetni és közben befutott az első iskolás csoport. Erre anya elkezdte a tanítónéniket kérdezgetni, hogy vajon nincs-e olyan csoport ahol kevesebb gyerekkel érkeztek és több jegyük lenne. Irénke néni is elkezdett kérdezősködni és nagy szerencsénk lett. Volt egy csoport ahol 8 kisgyerek hiányzott és csatlakozhattunk hozzájuk.. Nagyon boldog voltam. Így bejutottunk a nézőtérre és a 4. sorból hallgathattuk végig a Mistrál együtt Álomkófic nevű koncertjét. Híres költők verseit zenésítették meg és adták elő. Játszottak hegedűn, gitáron, egy érdekes dobon, tibeti éneklő edényen, indián furuján, fagotton és még más érdekes hangszereken is. Nagyon tetszett az előadás - még ha néha hangos is volt, ami azért annyira nem örvendeztetett meg - és nagyon élveztem a fülbemászó dallamokat. A végén előre mentünk egészen a színpadhoz és amikor mindenki kiment a teremből a zenészek visszajöttek és felinvitáltak a színpadra hogy nyugodtan nézzem meg a hangszereket. Kezembe vehettem egy igazi gitárt és pengettem is. Kipróbáltam a csörgődobot meg egy másik pengetős hangszert is. Nagyon boldog voltam és nagyon élveztem.

Délután pedig mikor apa megjött lelkesen meséltem neki mit láttam és hallgattam. Anya pedig délután a neten megkereste az együttes oldalát, ahol belehallgathattam a dalaikba is.

http://www.misztral.hu/online_alomkofic.htm

Szinte egész délután ez szólt és a végén már mondtam anyáéknak, hogy igazán megvehetnénk ezt a cdt. :D

2 megjegyzés:

Bea írta...

Hűha,ez igazán izgalmasnak hangzik.
MIcsoda szerencsétek volt!!!
Pusszantás:Beus

Mia és Maja írta...

De jó,hogy Anya nem adta fel és sikerült bejutnotok erre az érdekes előadásra!:)
Mi is szívesen megnéznénk!

Puszi Nektek! :)