2011. február 20., vasárnap

Ovi helyett mamáék.. és még más izgalmas kalandok a hétvégén...

Húú hát hol is kezdjem.. Csütörtökön egy fergeteges farsangi bulit csaptunk az oviban. Én voltam a túrórudi... :D Reméli anya hamarosan talál képeket a neten,mert az ovónénik fotóztak és elvileg felteszik majd az ovi oldalára a fotókat.. :D Vittem a gyerekeknek is túrórudit, hogy nehogy engem akarjanak befalni.. :d Nagy élmény volt anyával közösen a jelmezt elkészíteni, amit mama varrt meg, mi meg bepöttyöztük anyával együtt. A szemüveg pedig az került állarcként a szemere amit még az oviban készítettem. Anya ragasztott egy erős kartont a hátára és rakott rá gumit. Még az arcomra is rajzolt 1-2 pöttyöt. :D
REngeteg csokit meg édességet ettünk Móni néni szerint is és jókat játszottunk egész nap.
Délután anya jött értem, Maja és apa a kocsiban vártak rám. Aztán én apával Csabi bácsi fele kolbászoltam anyáék meg mentek a sóba.
Hazaérve már nem sok minden volt hátra az estéből..

Pénteken pedig kihagytuk az ovit, és ezúttal nem betegség miatt.. Bár újra köhögök, főleg éjjel... :s hanem azért mert mamáékhoz kívánkoztunk végre egészségesen.
Nagyon jól is éreztem magam. Egyből anyáék régi legóját varázsoltuk elő és a szétesett házikót nagyon szépen megépítettem egyedül, meg nagyon sok új dolgot tettem bele, építettem hozzá. Szinte egész délelőtt ezzel foglalatoskodtam. Ebédre fini máglyarakást készített mama ami nagyon ízlett. VAcsira pedig sülthusi szendvicset kaptam, ami szintén fini volt.. Anya meg mama megmutatták hogyan kell malmozni,mert a malom táblácskája is előkerült mikor Maja a nagy sakktáblát elővette. Aztán itthon már szintén csak a szokásos esti teendők maradtak hátra.

Szombaton reggel korán ugrasztottam anyát újra, és lent vártam a takaró alatt hogy az alsó szint felmelegedjen, aztán pedig könyvet nézegettem autóztam és meg is reggeliztem mire a többiek méltóztattak felébredni 8 órakor. Háromnegyed 10kor pedig már indultunk is. Én anyával mentem a könyvtárba. Pöttyös Panni mesekönyvén kívül a többi könyvet visszavittük és hoztunk ki újabbakat. Franklin, Mazsola és sok-sok érdekes mesekönyv volt ott. Anya elolvasott egy Hupikék törpikéset és egy Franklin-osat is, mielőtt hazafele indultunk. 5 perccel Majáék előtt értünk haza, és anya már terített is. Lencsefőzelék volt az ebéd meg husileves. Aztán pedig pihentünk egyet, mert a délután további kalandokat ígért.

Mikor felkeltem anya elárulta hogy a Tropicáriumba megyünk, ahol én már jártam olyan 2 évesen, de nem nagyon emlékeztem rá. És keresztanyuékat is megfűzte, hogy Lili is jöhessen velünk. Így 3 órakor már 3 gyerek ült az autó hátsó ülésén.. Az 1 órás úttal nem is volt semmi gond a részünkről. Ettünk mandarint, játszottunk, zenét hallgattunk és elbeszélgettünk Lilivel.

Odaérve megkóstoltuk az almás muffinokat, aztán pedig belevetettük magunkat az állatok világába. Minden terrárium felett a feliratot el kellett anyának olvasni, bár hogy mennyit jegyeztem meg belőlük azt senki sem tudja. A gekkók továbbra is nagyon tetszettek. Meg a kismajmok, a leguán, a fejünk felett repkedő madarak és a kígyók is. A rájának meg folyton a száját lestem és nagyon tetszett ahogy a hatalmas üveg alagútban a fejünk felett úszkáltak el.



Ezeket a kis "telefonokat" is mindenhol szívesen végighallgattam volna, hgoy az egyes állatokról mit mesének nekünk. A medúzáról meg is jegyeztem hogy a teste 98%-éát víz alkotja.



A krokodilokat is lelkesen lestük Lilivel, és a kedvünkért még meg is mozdultak, kimásztak a vízből.






Mikor kijöttünk a magas páratartalom miatt elég izzadtak voltunk, így ettünk még egy kevés muffit, ittunk,hogy valamennyire megszáradjunk és beléptünk a deichmann-ba is, mert anya már hetek óta szeretne nekem papucsot venni. Ez ügyben nem volt szerencsénk de a végén anya vett magának egy cipőt.. Aztán pedig már csak 1-2 simitás következett és vettünk a kabátunk és indultunk haza. A hazaúton is zenét hallgattunk, beszélgettünk, játszottunk, Maját nyugtatgattuk és 8 óra volt mire Lilit is leadtuk keresztanyuéknak és hazaérkeztünk. Akkor még leültünk vacsizni együtt,mert a nasik ellenére éhesek voltunk mindannyian. Apa gyorsan lemosdatott, anya mesélt egy Anna és Petit, aztán már szinte egyből aludtam is.. :)

1 megjegyzés:

Móni írta...

Sajnos az oviba nem minden tökéletes :( A farsangi képekre nagyon kíváncsiak vagyunk!!! A tropicarium nagyon jó hely. Gondolom nagy volt az öröm és biztosa jó is éreztétek magatokat.
Anna, Máté és Móni