2011. január 13., csütörtök

Szabadnapos legény

Végül a héten maradtam itthon és nem mentem oviba egyáltalán. Nem mintha olyan nagyon beteg lennék,mert kedden már csak éjszaka köhögtem kicsit, más nem volt.. De Majának még mondta a doktornéni hogy hallja sípolni a tüdejét és még nincs teljesen rendben, és mától apa is itthon van szabin, úgyhogy maradtam. Egyedül a kedd délutáni zeneovit sajnálom, de majd jövő héten..

Amúgy szépen és jókat eljátszottunk Majával itthon, anya legnagyobb örömére.
Tegnap délután mikor apa befutott anya le is lépett, de már 5 órakor itthon volt. Úgyhogy játszottunk, meséztünk még egyet közösen. Aztán anya isteni fini fahéjas-almás-mazsolás krémtúrót csinált azt ettük vacsira brióssal.

Ma pedig szintén úgy indult a nap,hogy reggeli közben anya lelépett, ment gyest intézni Majának meg hozott a piacról gyümölcsöt, ami a tegnapi eső miatt elmaradt. De jött aztán gyorsba befezete a tonhalas-brokkolis tésztát.. :D

Délutánra pedig felnőttes program lett beígérve nekem, úgyhogy ügyesen szó nélkül vacsiztam és egy szóra elaludtam délben. MEgyünk anyával gyerekkönyvtárba,mert az olvasnivalók iránti igényemet már nem lehet pénztárcával bírni.. :D Reméli anya élveni fogom..

Holnapra pedig ismét nagyfiús programot szevezett anya. Mamáéknál leszünk délelőtt, ott ebédelünk, aztán pedig megyünk Pestre a Holdvilág Kamaraszínházba - Ági ajánlása nyomán talát rá anya - és megnézzük a Hókirálynő c. darabot. :D Meg bevásárolunk Majának a Leo-poldi boltban. Majd mesélek!

1 megjegyzés:

tiborfi.moni írta...

Én is a múlt héten iratkoztam be a könyvtárba és hétfőn elvittem a lurkókat akik nagyon élvezték és kivehettek maguknak 2-2 könyvet. Nagyon tetszik nekik is, reméljük neked is fog :)
Anna, Máté és Móni