2011. január 10., hétfő

Anya nem ír...

Már a 10. napját tapossuk ennek az évnek és anya nem írt még egy sort se.. ejnye, na!
Bár szegénynek a múlthete elég ramaty volt,mert Maja szegény nagyon beteg lett.. na aztán pénteken délben az ovónéni is telefonált,hogy hőemelkedésem van és fájlalom a fejem, rossz a kedvem.. De anyu nem tudtott értem rohanni, úgyhogy maradtam. Viszont ebédeltem, meg pihentem is kicsit. Apa 2-kor jött értem, addigra éppen felébredtem az alvásból.
Szombaton rettenetesen kínzott már a köhögés engem is, azon az éjszakán miattam volt fent anya százszor.. Rókakoma is hozzám jött ezúttal.. Szóval egy tartalmas hetet tudhatunk magunk mögött, így évkezdés gyanánt.

Pedig a hét eleje jól indult. Sőt én még azt is élveztem hogy csütörtökön és pénteken apa vitt oviba, mielőtt dolgozni ment volna. Ugyanis én általában 6kor fent vagyok, ezért nem jelentett gondot,hogy egyből öltözzek, kaptam egy pohár tejet is és fél 7kor már indultunk apával, hogy mindenki beérjen a saját dolgozójába. Pénteken én voltam az első gyerek az oviba, de kimondottan élveztem, egyből letámadtam a 2 ovónénit és minden félét meséltem nekik. :D

A hétvégén így itthon voltunk, azaz mire szombatra megérkezett az enyhébb idő, és nem volt köd sem, együtt mentünk a piacra vásárolni,meg a CBA-ba felvágottat venni. De Maja rettenet cirkuszokat rendezett le az út alatt, úgyhogy hulla fáradtan értünk haza fél 12-re. Aludtunk egy nagyot, a délután pedig játékkal telt.
Vasárnap apu dolgozott, de mi Majával nagyon jól eltöltöttük a délelőttöt. Anya büszke volt rám,mert ügyesen és türelmesen elviseltem hugi hóbortjait. Ebéd után pedig pihentünk, aztán pedig számítógépeztem egy kicsit még apa befutott..

Ma reggelről egy jó kis körutat róttunk anyával. Leadtuk a fotókat előhivatni, de anya attól tart nem lesznek meg a képek a hétvégére,mert még be is kellene kereteztetni őket.. :( De a múlt héten nem volt alkalma ezt elintézni.. Aztán voltunk csekket fizetni, vettünk lisztet a malomba, tejet a mező suliban. Elmentün a diszkontba is kocsival és bevásároltunk. Az óránk megadta magát és szerkezetet kell cserélni benne, így azt is el szerettük volna vinni az óráshoz, de sajnos hétfőn szünnapos volt... Utána még felmentünk a kórházba is, hogy időpontot kérjünk nekem a szemészetre.
Lilivel is összetalálkoztunk, aki szegény nagyon rosszul járt a hétvégén. Mamáéknál baleset érte, a bal kezét véletlenül belecsapta a forróvízbe.. Szegénynek 3 ujja is megégett, bekötözték neki de csúnya és nagyon fáj. Ma voltak kötözésen és találkoztunk velük. Mama is ott volt, ő meg a szemét ment megnézetni. :)

Reggel pedig minden idők legnagyobb csodája történt.. 8 óra volt mikor Majával mindketten felkeltünk.. :o Anya nagyot nézett mert ő is elaludt ám, fél 8kor ébredt fel, és nagyon csodálta hogy ekkora a csend. :D Így azt hitte a mai déli alvásra keresztet vethet.. de nem, már negyed órája szunyálok.. viszont tutira az esti elalvás nem fog zökkenőmentesen menni...
Minden esetre a délután egy részét Anikónál töltöm a szomszédban, úgyhogy reméljük lefáradok kellően...

2 megjegyzés:

Bea írta...

Remélem már jobban vagytok,mielőbbi gyógyuálst.Pont ezért maradt még itthon Bence a héten,had erősödjüön kicsit az imunredszere.
Beus

Lori and Ruben írta...

Itt is kellemesebb a homerseklet egy ideje, remelem ti sem lesztek betegek/betegebbek es kielvezhetitek!
Milyen jo is az, ha szepen jatszik a 2 gyerek! Nalunk is vannak ilyen csoda szamba meno pillanatok:)
Jujj szegeny Lilikenek pedig nagyon gyors jobbulast.
Lori es Ruben