2011. január 1., szombat

B.Ú.É.K 2011





De fura, anya első gondolata az volt,hogy ha pár hónappal előbb születek, akkor az idén már sulis leszek.. :D Na de ne szaladjunk ennyire előre...

A tavalyi év utolsó előtti napja sem volt unalmas. Végre újra találkoztunk Melindával, Lacival és Lívivel. Meglátogattuk őket most, hogy megint itthon töltenek egy hosszabb időt. Kaptunk és vittünk is sok ajándékot és így nagyon kellemesen telt a délután,mert az új játékokkal jól elvoltunk. Sajnos a pici Melinda nem volt a legjobb passzban,mert szegény nagyon náthás volt. De ahhoz képes egészen jó kedve volt. Még azt is eltűrte hogy a pihenőszékében csücsülve lökdössük őt,meg magyaráztam neki. A Projektor játéka nekem is nagyon tetszett ahogy zenélt és képet vetített ki és őt is jól szórakoztattam vele. Végén azt is kibalhéztam hogy ott vacsizzunk, bár eredetileg én azért szerettem volna hogy Laci mellettem vacsizzon, de végül csak mi ültünk le, meg Éva néni - Melinda nagyija - mert a többiek felvonultak orrot szívni és enni adni a babának. Kaptam egy szuper távirányítós autót még az elmaradt szülinapi ajándék gyanánt, meg egy Domino Day féle játékot karácsonyra. Mind a kettőnek nagy volt a sikere. Mamáékhoz is elvittük a dominót és tegnap meg ma is többször előkerült és nagyokat játszottam vele hol egyedül, hol Lilivel együtt.








Tegnap pedig reggel összepakolva indultunk mamáékhoz. Előtte beugrottunk üdítőért a boltba, meg a gyógyszertárba is aztán pedig már kint is voltunk. És kihasználva hogy a hó még nem olvadt el, egyből előszedtük a szánkókat a kesztyűket felhúztuk és elmentünk a paplejtre szánkózni anyával és apával, na meg Majával. Én nagyon éveztem, a kis bobbal mint a golyó úgy csúsztam le, meg apával a nagy szánkón. Anya fotózott. Aztán ők Majával kicsit hamarabb hazamentek, mi még maradtunk.
Mamáékhoz beérve felolvadtunk egy kicsit, kiraktuk a dominót is, akkor próbáltuk ki először. Aztán pedgi jött az ebéd és egy kis szunyókálás. Miután felkeltünk befutottak keresztanyuék is. Viszont itt jött az, amiről anya sose gondolta hogy bekövetkezik egyszer. A felnőttek és Maja indulni akartak haza,mert úgy volt, hogy Lili, én és mamáék ott szilveszterezünk, anyáék pedig keresztanyuékkal hazajönnek hozzánk és nálunk. (Azaz Maja alszik és a felnőttek szilvesztereznek) És nálam eltörött a mécses. Annyira sírtam, hogy anya elég tanácstalan képet vágott már a végén,mert nem lehetett ész érvekkel abbahagyatni a sírást. Azt akartam, hogy anya is maradjon ott. :( Anya így elég nehéz szívvel indult el a többiekkel. Aztán otthonról titokban felhívták mamáékat, akik mondták hogy már nem sírok, játszunk és semmi gond nincs..

Így a szilveszter azzal telt, hogy fini virslit ettünk, fürödtünk és pizsiben tv-t néztünk, játszottunk, mesét olvastunk, fújtuk az anyósnyelv-dudákat. 10 óra volt mire aludni tértünk, de persze reggel fél 7-nél tovább nem bírt az ágy elviselni, ébredni kellett.. :D

Ma már ebéd előtt befutottak anyáék is, dominóztunk még egy nagyot evés előtt. Aztán a pihenés után némi gyümölcsöt tömtünk magunkba, én ettem rétest is, és már mentünk is apával , Lilivel és keresztapuval csúszkálni. :D A kényesebbek maradtak a lakásban. :D
Utána még egy órácskát voltunk mamáéknál. Kicsit felengedtünk, játszottunk még egy nagyot, aztán öltöztünk és jöttünk haza. Itthon a vacsi után mesét néztünk az új dvd lejátszóról. Azóta pedig már túl vagyunk a fürdésen és éppen mesézünk apával. Holnap pedig még vár egy közös pihenős nap, meglátogatjuk Simák dédit is, aztán kezdetét veszi a 2011-es év dolgozós hétköznapjaival is! :D

BOLDOG ÚJ ÉVET!!!!!!!!!!!!!!!!

1 megjegyzés:

Bea írta...

Hűha ,ez a dominó nagyon szupi(nekem is volt/van).
Boldog Újévet ,puszi!
Bencikusék