2011. január 23., vasárnap

Nátha és szülinapos hétvége..

Na jóanyám kellően tépte a haját pénteken hajnalban.. Ugyanis 3 jórakor teljesen teli orral ébredtem és vagy 5 zsepkendőt teletrombitáltam.. 4 napot voltam oviban.. :S:S:S Egész délelőtt nem volt vészes a dolog, de mivel hétvégére Maja ünneplését terveztük így anya nem vitt pénteken végül oviba, nehogy még jobban eldurvuljon a helyzet.. Hát nem durvult el, de továbbra is tiszta takony vagyok, olykor köhögök, úgyhogy lehet hogy a jövő hét elejét is itthon fogom tölteni.. csak kicsit pipa anyám! Pedig a nyálkás,esős idő miatt még csak az udvaron sem voltunk, tehát nem fázhattam meg.. Bár lehet hogy ez volt az ok, bent meg gyorsabban terjednek a bacik, és hát más gyerek is ott volt az oviban náthásan, köhögősen... :S:S:S Hogy ennek mikor lesz vége??? Anyának éppen elmúlt az antibiotikumja.. erre újra... most én kezdem... őrület..

A péntekünk így közös játékkal telt Majával,mert anya tortát sütött, krémet készített, ebédet csinált. Aztán mikor mindketten elaludtunk, akkor be is vonta a tortát és elkészítette rá a lovacskát meg meg is dekorálta. Így szombat délelőttre már csak a fini sajtos rúd elkészítése maradt hátra.
Pénteken apa is későn furott be, éppen fürdésre érkezett csak meg. Délután még játszottunk egyet anyával meg meséztünk.

Szombaton némi szenvedéssel kezdődött a nap, mert hát ha apa itthon van akkor hirtelen nem tudunk kettesben játszani, folyton apát nyaggatjuk, hívjuk.. Na meg anya is nyűgösen kelt,mert nagyon elege van ebből a hajnali háromnegyed 6 és negyed 7 közötti ébredésemből... Hát hiába, sose leszek egy mormota tipus... Én hajnali pillangó vagyok! :D:D
De aztán anya túltette magát ezen és néha még segített is nekünk, pl. bunkit építeni, miközben apa lelépett.. Én már tudtam hogy megy a héliumos lufiért, el sem lehetett tántorítani ezen megállapításomtól. Hiába, 5 év alatt nekem a szülinaphoz már hozzánőtt a héliumos lufi is.. anyáék lehet hogy elkényeztettek vele?? Nagy volt az öröm mikor apa megérkezett vele!!
Aztán a déli alvás és utána egy kis játék következett és hamar befutottak mamáék, keresztanyuék is egyszerre.





Volt bulisapka, ajándékbontás, puszi hegyek és nagy sütizés is.


Később Simák papa is befutott meg Robcsi is a nagy Robival és Katival. Mi Robikával elég jól elvoltunk. Még az emeletre is felmentünk ketten, miután Liliék hazamentek, hogy megmutassam neki hol is van a mi háló lakosztályunk. Robika meg is lepődött hogy ebben a házban külön fürdőszobája van a gyerekeknek és külön fürdő a felnőtteknek. :D Békésen és jól megfértünk egymás mellett.. Csak Lacusék hiányzotak, de ők máshol voltak szombaton, vasránap pedig délelőtt telefonáltak,hogy hánynak a fiúk így nem is jönnek... :( Úgyhogy ők ezúttal is kimaradtak a szülinapi buliból, mint szeptember óta szinte folyamatosan.. :(
Este kis csúszással kezdődött a fürdés és a mesézés is, és volt 9 óra mire tényleg csend lett az emeleten. Az éjjel csak 2x keltem fel orrot fújni, de egész délelőtt trombitáltam s nagyon tele az orrom, köhögtet ha nem fújom ki.. így valószínű hogy a jövő heti zeneovinak is lőttek megint... :(

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ezt a franya nathat leszamitva nagyon jo napjaitok voltak! 2 furdotok van? De jo:)
Jok a kepek!
Lori es Ruben
U.I.: Sajna nem tudok segiteni a kepfeltoltesi problemaddal. Nincs valami olyan menu, hogy segitseg? Debi

Móni írta...

Sajnáljuk, hogy ismét megbetegedtél :( de a szülinapi buli nagyon jól sikerült az tuti!!!
Anna, Máté és Móni

Mia és Maja írta...

Anya teljesen megérti,hogy érzitek magatokat,mert mi is,az egész család le vagyunk robbanva.:s
Először csak Maja volt beteg,de kedden már én is lerobbantam (Mia),meg anya és apa is.:s
Most nem megyünk bölcsibe sem,nagyon folyik az orrunk meg csúnyán köhögünk.:(((

Szuper volt a szülinapi buli,örülünk,hogy ilyen jól éreztétek magatokat!:)

Puszi,gyógyuljatok meg!!!