2011. január 19., szerda

Kevés kép készül mostanában...

Na de majd hétvégén, Maja szülinapján pótoljuk. :D
A hetemet az oviban kezdtem, és azzal,hogy hétfőn mindjárt nem is aludtam ott,mert délután jelenésünk volt a szemészeten. Anya kért időpontot, mert decemberben túl sokat emlegettem hogy fáj a fejem. Délelőtt jól éreztem magam az oviban, aztán ebéd után jött anya és nem is kellett a szemészeten sokat várnunk. A géppel is megnézték a szemem és minimális fénytörést állapítottak meg (1-es értéket mutatott ki a gép.. bár én ezt nem tudom mit jelent.. mikortól kell szemüveg egy gyereknek??), de a doktor néni szerint erre még nem kell szemüveg és nem valószínű,hogy a fejfájás ettől van. De abba maradtunk,hogy iskola előtt még egyszer megnézetjük a szemem majd..
Na aztán anya kitalálta hazafele hogy nézzük meg az ő dokijánál mennyien vannak, és mivel csak 1 bácsi volt a váróban ő is meg akarta vizsgáltatni magát.. Na ott annál többet vártunk.. halálra untam magam... Mert a doktorbácsi még közben ebédelni is beugrott a feleségéhez (egy udvarban van a rendelő meg a ház).
Na de azért csak végeztünk idővel. Addig mama és papa vigyázott Majára.. De sajnos hiába örültem nekik, amint hazaértünk szinte egyből mentek is el, nem maradtak velem játszani... :( Sajnos....

Kedden zeneovi volt, amin menti jól éreztem magam, hazafele elmeséltem milyen játékokat játszottunk, hogy Ildikó néni hozta a furulyáját és azon is játszott nekünk. Az egész család jött értem délután aminek örültem, de sajnos megint bebizonyosdott anyának,hogy amikor a betegeskedések miatt a múlt héten itthon voltam, sokkal okosabban bántam és játszottam Majával, mint így az ovis napok után.. És hát alig léptünk ki az ajtón a szokásos hisztimet valamiért le kellett rendezzem... :s
Ezért is elég sok veszekedéssel tarkítottak a délutánjaink... nem igazán talál anya tartós módszert amivel kicsit "korlátozhatóbb" lennék..

2 megjegyzés:

Móni írta...

Örülök, hogy nem kell szemüveg nektek, bár én Mátét már el sem tudnám képzelni nélküle :)
Anna, Máté és Móni

Bea írta...

Iskolába????:O
MIlyen rendelet ez?És ha mégis úg ydönöttetek volna hogy oké mehet suliba akkor hogy csapódik be egy összeszokott és már egy csomó mindent megtanult gyerek közé??Ezen elgodnolkoztam és elég nagy butaságnak tartom.
AZ jó hír hogy nem kell szemüveg.AZ én szemem is 1,de még nem kell szemüveget hordanom.

További szép napot.
Beus