2011. január 31., hétfő

A disznó fülét meg a farkát..

A farkát nem akartam, de a fülét végül megfogtam neki.. sőt a sonkáját is. :D

A hétvégénk úgy indult hogy nem lesz szombaton semmi extra, aztán végül mégis lett,mert Lacus uncsitesómék eljöttek délután, hogy bepótolják Maja köszöntését. Bár én nem igazán játszottam a fiúkkal, anya nem is érti miért.. Inkább egyedül, vagy a felnőttekkel vegyültem, vagy pedig a pici Titust simiztem és kértem, hogy ültessék az ölembe. Volt fini krémes, amit apa hozott a cukiból,mert ez a vendégeskedés kicsit hirtelen jött anyának és nem volt ideje készülni rá.

Aztán vasárnap persze még apa itthon volt mikor keltem. Sőt az igazság az,hogy ha 6:20kor nem ébredek fel, akkor elalszik az egész család és apa nem indul időben Zoli bácsiékkal a disznóvágásba. Mi miután negyed 8kor Maját felkeltettük és megetettük, vettünk még kenyereté s mentünk apa után mamáékhoz. A busi már a pallón feküdt és a pörzsölésnek is a végére értek a felnőttek mire mi odaértünk. De nem maradtunk le semmiről.. Na innentől engem nehezen lehetett bevonszolni a lakásba.. :)








Néztem ahogy szétszedték a busit, aztán a kolbász készítésnél is kint voltam, a húscsomagolásnál. 11 órakor vitt be apa aztán már nemsokkal utána a friss pecsenyehusi is érkezett és nekikezdtünk ebédelni. Ebéd után egy kicsit még játszottunk, aztán egy órácskát pihentem, de aztán sem volt bent maradásom. Pedig egész nap 0 fok alatt volt a hőmérő higanyszála, anya fázott is kint rendesen reggel abban az egy órában amíg mindannyian kint voltunk. Aztán ő Majával meg Lilivel be is vonult.
Délután megnéztem még hogy töltik a hurkát a felnőttek meg nem is tudja anya mit láttam még. Fél 4kor lettem beparancolva uzsizni, de nem voltam túl lelkes. Aztán Anikó meg Zolibácsi nemsokkal utána el is mentek. Nekem kissé hisztis lett a kedvem, de mikor mindenki fáradtan bejött kicsit még pihenni és beszélgetni, akkor nagyon jót játszottunk Lilivel. A disznótoros káposztát nem akartam megkóstolni, helyette sajtos, tejfölös tésztát ettem vacsira. Aztán itthon már csak a fürdés és a mese volt hátra.
Ma pedig reggel fél 6kor ébredtem annak örömére hogy megyünk oviba... Anya csak törölgette a csipát a szeméből... :D
Viszont ha addig nem is, de az oviban nagyon sikeresen felébredt 2 perc alatt.. Ugyanis egy kedves anyuka behozta a félig még összeszűkült szemű, láthatóan kötőhártya gyulladással küzködő gyerekét azzal a felszólítással, hogy a doktornéni oviba engedte, de még kicsit váladékozik a szeme... igazolás persze nem volt nála... :S Anya majd fel robbant a dühtől.. 1 hétig nem voltam oviban, most visz újra, Maja még mindig köhög és nincs jól.. erre ez van... És sajnos a pedagógusoknak nincs annyi hatlamuk hogy a kedves anyukával közöljék,hogy fogja a gyerekét és vigye szépen haza!! (otthon van a 3. gyerekkel aki kb. Majával egy idős... tehát nem lenne nagy meló neki... )

Nincsenek megjegyzések: