2010. november 24., szerda

Sütünk, főzünk

Lili szülinapi lufija, ami még másnap délelőtt is bírta szusszal.. azaz héliummal..


Anya szerint még a végén lehet hogy szakács lesz belőlem, bár sok minden érdekel, és számomra nincsenek fiús és lányos játékok, dolgok, én mindent szívesen csinálok. Ilyen anyával a közös sütögetés. Szombaton délután például mézes csillagokat csináltunk és csokikrémmel ragasztottuk össze. Anya kinyújtotta a tésztát és én szaggattam, raktam tepsibe őket, aztán pedig együtt ragasztottuk össze. Délelőtt itt volt Lili- mostmár egészen karácsonyig minden szombaton mi vigyázunk rá, még a szülei meg a mamáék is dolgoznak - és vele játszottunk. Fel voltunk nagyon pörögve.. anya szinte negyedóránként talált ki dolgokat, én mindenre vevő vagyok, és így egy idő után Lili is leült velem vágni, színezni, építeni, ragasztani.. aztán pedig anyával közösen Zingóztunk is még egyet ebéd előtt... Ezért is találta ki anya a sütést délutánra, hogy kicsit lehiggadva valami értelmeset is csináljak. Pénteken még elment a hobbiboltba és vett gipszet meg karácsonyi kiöntőformákat. A héten azokat is tudtam már festeni,mert szépen megszáradtak. Ezt is élveztem. Aztán az új Tappancs újság feladatainak is nekiestem, tegnap délután pedig énekeltünk, verseltünk anyával és Majával. Készülve a mikulásra és a karácsonyra. Ezt is nagyon imádom. A zeneoviban is jól éreztem magam tegnap délután ismét. Mivel apának dolga volt délután így anya jött értem Majával. Már sötét volt mire negyed 5-kor megérkeztek, és elég hideg is, így alig vártuk hogy hazaérjünk a melegbe..

Természetesen persze oviba járok egész héten.. bár reggelente köhögéssel és orrfújással ébredek, a fene se érti ezt.. sőt az ovónéni szerint a déli alvásból is a köhögés ébresztett fel... de egész délután még csak 2-t sem köhhintettem...

Ma már 3 óra előtt ott volt anya az oviban, mentünk ki mamáékhoz. Sajnos karácsonyig már nem nagyon fogunk velük találkozni, legfeljebb ha beugranak reggelente 1-1x.. mert az idén is mennek Esztergomoba a Csillagváró Ádventi vásárra...


Nincsenek megjegyzések: