2010. november 18., csütörtök

Rrrrrrrrrrrr



Pereg!!!! Mi az hogy pereg? Csak úgy berrreg a nyelvem! És én ettől nagyon boldog vagyok. Hát még anya! És igazából nem is tudjuk hogy jött, egyszerűen csak meglett az "r" hang, amit eddig nem nagyon találtam... Bár már 2-3 hónapja anya észrevette,hogy néha sikerül. Kicsit tompán, kicsit esetlenül, de a szavak belsejében néha már rátaláltam .. aztán jött a "traktor".. ott perget.. és valamelyik este az ágyon állva közöltem anyával, hogy : "anya figyelj! " és pergett az rrrrrrrrrrrrr hang. :D

Azóta öltözés helyett is állok a tükör előtt (persze meztelenül reggel a hűvös lakásban) és gyakorolom. Tegnap a doktor néninek is elújságoltam, meg hétfőn a védő néninek.

Na nem kell félni, nem betegség okával voltam tegnap a doktor néninél. Csak.. a hétem úgy kezdődött hogy hétfőn a 5 éves státuszvizsgálatra kellett mennem a védő nénihez. Előbb érkeztünk így elsők voltunk. Súlyom 21 kg magasságom 114cm. A látásom jó, a hallásom is. Tudom anyu és apu nevét, a sajátomat, az életkoromat, hogy fiú vagyok. És be nem áll a szám, tehát az összefüggő beszéddel sincs semmi gondom. A vérnyomásom 100/75.. hogy 5 évesen mi a normális azt anyu elfelejtette megkérdezni, de valószínű ez is,mert senki nem mondta hogy rossz lenne... És kaptam a végén egy matricát.. Maja meg kedvet tőlem, így nem sírt, hanem ő is ráállt a mérlegre, meg odaállt a falhoz és a védő néni őt is meg tudta mérni. :D Az nehezményezte, hogy a vérnyomásmérésből kimaradt, de a fellépő tologatásával megélegedett, aztán széknek használta. Mivel a doktor néni rendelési ideje hétfőn - szerencsésen.. :S - megváltozott így 1 órát kellett volna várni rá is.. Ezt elnapoltuk. Helyette autóba ültünk és a napot meg a jó időt kihasználva kimentünk a mamáékhoz. Délelőtt bent játszottunk, délután pedig - mivel 40 perc volt az összes alvásom - így kisiettünk a szép napsütést kihasználni. 4 óra után viszont jöttünk is be,mert sajnos igen hamar sötét és hűvös van már..

Kedden apa beharangozott maszekja elmaradt, így jött értem autóval, aztán felvettük anyáékat is és elmentünk bevásárolni. Nagyon be voltam sózva, és nem éppen okosan viselkedtem, a szép szóra sem hallgattam, ja és ha rám mertek szólni akkor duzzogtam vagy toporzékoltam.. anya élvezte... De aztán mikor besötétedett a bolttal szembein virágbolt előtt megcsodáltuk a nagy felfújt gömböt amiben csücsült a hóember és a télapó és esett a hó. Szép volt!

Itthon még egy kis játékra meg vacsira maradt idő.

Tegnap anya jött értem, elég hamar,mert Maja nem aludt sokat. Elszaladtunk a doktor nénihez,mert gondoltuk még a rendelési idő elején megejtjük ezt az 5 éves vizsgálatot. Csak szerdán van délután, és nem akartam több napot emiatt az oviból kimaradni. Kiderült hogy be kellett volna jelentkezünk,mert ez egy kicsit hosszadalmasabb vizsgálat lett volna. De így se küldött el a doktor néni. Megnézte a fütyimet, meghallgatta a szívemet, a hasamat megvizsgálat és a fogaimat megnézte. Ennyi volt. Aztán anyától kérdezett párat és már mehettünk is. Megjegyzem mindezt egy majdnem 1 órás várakozás előzte meg... Anya boldog volt,mert keresztanyu már várt rá.. Így én felmentem apához és Majához és Lilihez, anyuák pedig elindultak beszélni a mikulással meg a Jézuskával... Lassan tele van a szekrény teteje zacsikkal meg dobozokkal.. JÓ hogy évközben is szoktak fent ilyenek lenni (csak akkor más a tartalmuk :) ) így nem tudhatom hogy azokban gyülekezik az ádventi naptárom meglepetésai, a miki bácsi ajándékai és a fa alá kerülő meglepik, amik már szinte majdnem mind meg is vannak; már ami a mi részünket illeti.

Ma anyáék jönnek értem ismét az oviba, ahol anya reméli,hogy normálisabban fogok mostmár viselkedni,mert tegnap este kaptam egy kis fejmosást.. Nagyon be vagyok pörögve mostanában és átvettem 1-2 igen idétlenül viselkedő csoporttársam modortá. Ennek az eredménye, hogy Maja fél tőlem és folyton odacsap ha hirtelen, lendületesen, hangosabban közeledek felé meg szekálom... Anya már a haját tépi, hogy megtanítom a hugom verekedni még a végén... :s

Délután apa maszekol de ha minden igaz anyának egy régi ált. iskolai osztálytársa ugrik majd fel hozzánk. Jó régen járt itt.. anya akkor még pocakban hordta Maját.

A hétvégén pedig mamáknál lesz kosdi búcsú, amin fini kacsát fogunk enni. Ezt pedig apa és keresztapa pucolja majd meg szombat délután. :)

1 megjegyzés:

Bea írta...

Gratulálunk a betű megtalálásához.Ügyes vagy.És milyen jó sulyban.Bence olyan vékony hogy csak csont és bőr(szó szerint)mi sztem soha nem fogjuk elérnia 21 kilót.:S:S
Ügyes fiú vagy.
Bencikusék