2010. november 13., szombat

A dolgozóban jártam a héten





Mert hát már ha valaki kérdezi,hogy hova is indulok reggel, akkor mondom hogy megyek dolgozni. Ugyanis az ovi az én munkahelyem, és ha már a két nőci itthon "henyél" (bár anya felhívta a figyelmemet hogy ő mennyi mindnet csinál itthon, és megegyeztünk, hogy akkor ő itthon dolgozik), szóval akkor nekünk férfiaknak össze kell tartani és munkába állni.... :)
Lelkesen megyek a dolgozóba reggelente. Kedden végre voltam zeneoviban is ismét, nagyon élveztem, főleg hogy a néni citerázott nekünk. Azóta gyakran előkerülnek itthon a hangszerek és koncertet adunk Majával. Én még énekelek is magam költötte dalokat, és képes vagyok ezzel foglalatoskodni fél órán át... Anya haja néha már égnek áll. :D

Mamáéknál is voltam egy délután, ahol először kekeckedtem egy sort, ugyanis valami miatt a déli alvást hanyagoltam az oviban. Anya nem is érti,mert itthon most is 10 perc alatt bealudtam. De ha nem alszom kissé kekec leszek. De aztán nekiültem legózni és nagyon élveztem. Egy órán át a hangom sem lehetett hallani, annyira koncentráltam.

Anikónál is jártam hétfőn délután, rajzoltunk, szineztünk, jól elvoltunk abban a másfél órában. Már régen voltam nála mert a múlt hónapban nem volt rá alkalmunk.

Aztán pedig itthon játszottunk apával. Fagyisat, boltosat, báboztunk, autóztunk, autópályáztunk és Zingóztunk együtt anyával és apával. Érdekes mód másodszor játszottunk a játékkal, és már most nagyon belejöttem. Sokkal jobban figyeltem, fürgébb voltam és még nyertem is a felnőttek ellen igazságos játékban. :D

Ma pedig a szokásos 6 órai kelésemet anya kihasználta és a tegnap elkészített és hűtőben várakozó croassonokat bedugta a sütőbe. Így mire Lili 7kor megjött már majdnem készen is volt a friss reggelink. Nutellásan ettük, és én még egy felet sajtosan is bevágtam. Nagyon fini volt! Utána pedig kellemes délelőttöt töltöttünk együtt. Anya simán csinálta a dolgot a konyhában, néha 1-1 pillanatra beleavatkozott a játékba, de nagyon szépen eljátszottunk 3-an úgy,hogy Maját sem hagytuk ki. Bár Lili eléggé irányította, de Maja még tűrte, sőt élvezte, hogy anyáskodnak felette. :D

REttentő okos fiúként viselkedtem, érett reakcióim voltak, és a megoldóképességemen anya csak csodálkozott és nagyon örült. :) Délben belaktunk, aztán Liliért jött keresztapu, mi pedig pihenni tértünk. Bár előtte anya olvasott egy mesét nekem az Autós mesék c. könyvemből.

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Milyen csinos lett a blogod,gratula anyának!:)Bizony,a mi dolgozónk az ovi...:)Szkokán fiúk

Lori and Ruben írta...

De jo, hogy te mar nagy vagy az ilyen jatekokhoz! Es milyen okos fiukent viselkedsz!!! Anya biztos orul neki:)
Lori es Ruben