2010. november 8., hétfő

Őszi szünet


A múlt hét engem is itthon talált, mint sok kis barátomat és az iskolásokat, mivel őszi szünet volt. Az időjárás is nagyon szép volt, és pont nekem kedvezett volna.. ha az a volna ott nem volna.. Ugyanis anya pont ebben a szép időben tudott kidőlni, így nem volt lehetőségünk annyit kint lenni,mint szerettünk volna. A mamázós nap is elmaradt így, és bár pénteken be szerettük volna pótolni, amikor anya már képesnek érezte magát arra,hogy kikocsizzon velünk mamáékhoz (7km), de aznap meg kiderült,hogy Lilinek nincs ovi és hát mi meg a beteg anyánkkal nem mehettünk akkor mamához Lili mellé.
Így itthon voltunk, és anya még a piskótát is megsütötte papa tortájához reggel. Aztán egy piaci és vásárlós körséta után - ahol sikerült nem a legjobbik formámat hoznom - kidőlt mindenki a déli alvásra. Délután pedig elkészült a torat tölteléke is. Apáztunk délután , ami jól jött, mivel szombaton apa túlórázott. Mi már nem mentünk le a városba, viszont nagyon szépen eljátszottunk itthon. MOstmár többnyire eggyütt. Én vagyok a vezérhangya és Maja pedig boldogan követ és az esetek többségében csinálja amit mondok. Építettünk kockából, autóztunk, de a szerepjátékok a nagy slágerek. KÉpesek vagyunk egész délelőtt enni, főzni, aludni és játszani.. Eljátszuk egy napunkat. A bábozást is szeretjük, Maja lelkesen nézi ahogy bábozok neki. Nagyon jókat játszunk közösen. Anya csak azt nem díjjaza amikor belekezdek a bohóckodásba és a végén már csorog rólunk a víz meg feltúrtuk az egész szobát..

Viszont a szombat délutánunk nagyon szuper volt. Apa jött értünk mire felébredtün és már öltöztünk és mentünk is Simák papát köszönteni. Mi értünk oda először az unokák közül és dédi is ott volt már. Vittünk játékokat is, így nagyon jól elvoltunk. Meg Macival, a kis kutyusukkal incselkedtünk a teraszajtó ablakán keresztül. Sajnos még egy kis gixer közbeszólt ebbe az őszi szünetbe, pénteken ment a hasam. Délután kétszer sikerült a gatyóba mennie a cuccosnak, és utána már anya nem is adott csak almakompótot meg kekszet. Azt ettem vasárnap reggel is, délben pedig egy kis rizseshúst. Így anya délután még nem merte megengedni a habos tortákat,meg is beszéltük itthon hogy csak pogit ehetek. De okos voltam, megértettem. Tv-t néztem, játszottam Arnolddal, Ági (Simák papa élettársa) unokájával. Aztán 5 órakor befutottak Laciék is. De Lacus és Dominik ne voltak a legjobb formájukban. VAlószínűleg a déli alvás elmaradhatott náluk,mert nagyon hisztisek és rohangálósak voltak. Anya örült,mert én most nem tarottam velük, hanem okosan viselkedtem. Megcsodálta mindeki a legkisebb családtagot Titát is, aki két és fél hetes volt. Maja nagyon meg is dajkálta, oda meg vissza volt tőle.
MIvel egész nap elkerült a hasmars, így anya vacsira engedélyezett sült pipihusit krumplipürével. Nem sokat ettem belőle, de fini volt. És Ági csomagolt nekem a habos tortákból,hogy másnap meg tudjam kóstolni őket. Mire hazaértünk anya kenyere is megkelt, már mehetett is a sütőbe, mi meg a kádba. :D
Mivel a kicsi baba születése miatt Titáék nem tudtak eljönni felköszönteni, így ott Simák papánál adták oda a szülinapi ajándékom. Estére el is olvastuk a Radírpók c. Pom-pom mesét, és délután sokat játszottunk a kisautókkal amit kaptam.

Vasárnap reggel korán keltem és sikerült is anyával összevesznem a konyhában reggelikészítés közben, aminek durca és sírás lett a vége.. anyának meg rossz szájízzel indult a napja. De a vége egészen jó lett. Délelőtt miután az ebéd elkészült anya lelépett. Mi pedig apával játszottunk és vele is ebédeltünk meg. Aztán anya olvasott nekem egy mesét és úgy pihentem egy órácskát. Uzsira egy nagy tál gyümit vágott össze anya és abból csemegéztünk mind a négyen, aztán megkérdezte, hogy szeretném-e meghallgatni a Sajtkukac együttes koncertjét. Nagyon lelkes voltam, úgyhogy felöltöztünk és elmentünk a művházba. Kevesen gondolták így velünk együtt hogy ott a helyük,pedig már az idő nem annyira játszóterezős volt. A zene nagyon tetszett mindenkinek. Engem a hangszerek nagyon vonzanak és tátott szájjal figyeltem és hallgattam. Viszon a versek, amiket megzenésítettek anyának és apának annyira nem nyerték el a tetszésüket. Szerencsére nekem olyanok tetszettek, amiknek értelme is volt... Maja meg csak élvezte a zenét és a korához képest gyönyörűen végigülte az egy órát.
Hazaérve egy kis semmittevésre volt még idő, aztán vacsi, fürdés mese és alvás következett,mert ma reggel megkezdődött nekem újra az óvoda.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Kristóf ügyes voltál.Én bitzos nem bírtam volna megérteni hogy nem kapok a tortából.....
Bencikusék

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy betegeskedtetek,de azért mégis jól sikerült a papa szülinapja!:) Ráadásul,jól is viselkedtél,ügyes voltál Kristófka!:))

Nálunk nem szokott lenni őszi szünet a bölcsiben,de mi megint kényszerszüneten vagyunk,most, a változatosság kedvéért ,köhögünk...:s

Puszi!

Lori and Ruben írta...

Mi folyamataban azt jatszuk, hogy eszunk! Ruben az osoket is 'megeteti', ha olyanja van:)
Jo lehetett a papanal annyi gyerek kozott, foleg, ha ugyesen viselkedtel.
A suli tetszik, boldogan megyek mindig, hisz tudom, hogy jon a kis baratosnem is. Bar anya szerint lehetne egesz napos, de arra meg 2012 januarjaig varnia kell:p
Lori es Ruben