2010. október 9., szombat

Zeneovi ismét!!







Azaz a zenebölcsi után ismét egy foglalkozás ami a nagy kedvencem lesz, már az első alkalom után is kiderült. Anya ezt vadássza mióta betöltöttem az 5 évet, de csak 3 év alatti gyerekeknek csináltak több helyen a városban ilyen foglalkozást. Nagyobbaknak nem.. LEgfeljebb más ovikban, de a mienkben eddig nem volt délutáni foglalkozás.. Hát Októbertől van..


És bár az egész oviból 7-en vagyunk, de nekem nagyon tetszett Ildikó néni aki vezeti, és az a fél óra is amit énekléssel, mondókázással, körjátékokkal töltöttünk. :D Így hát - reméljük sokáig - ezentúl keddenként uzsi után még egy plussz foglalkozás vár rám az oviban.


De most a normál időben is sokkal több mindent tanulunk mint tavaly. Már sok énekkel, verssel, mondókával mentem haza. Hétfőn , az állatok napján egy néni látogatott el egy kutyussal hozzánk és sok okos dolgot mesélt. Olyat pl. hogy hogyan kell kivédeni egy gyereknek egy kutya támadását. Egy füzetet is kaptunk amiben Frakk és Károly bácsi segítségével vannak lerajzolva, bemutatva dolgok. Itthon el is meséltem anyának meg apának egy csomó mindent, amit érdeklődve hallgattak. Azt mondták olyat is megtudtak, amiről eddig nem is hallottak. :D


Délutánonként elég zizi vagyok mostanában. Piti dolgokon kiakadok, toporzékolok, ordítok, sírok... :s Anya sokszor csak néz.. mert a múlt héten még a nem alvásomnak tudta be a dolgokat szerda, csütörtök, pénteken, de a héten állítólag már aludtam.. hogy akkor meg mi van??? Nem igazán érti anya.. Igyekszik higgattabban tudomásul venni a kitöréseimet és ha nem tud rám szép szóval hatni, akkor az emeletre zavar hogy onnan addig ne jöjjek le még abba nem hagyom az örjöngést.. Ugyanakkor meg egyre szebben eljátszunk, hol csak egymás mellett Majával, hol pedig együtt... Nem nyűglődéssel és szenvedéssel telt a délutánok többsége.. Csak amikor így kiakadtam akkor jóanyámat is kiakasztottam rendesen.


Szerdán délután apa és anya együtt jöttek értem és mentünk mamáékhoz. Egy kicsit az udvaron játszottunk még sütött a napocsak, aztán odabent folytattuk tovább a játékot. Fini túrógombócot vacsoráztunk, amit mama készített és itthon már csak a fürdés meg a mese utáni alvás volt hátra.


Csütörtök óta apánk megint jól eltűnik.. így reggelente kénytelen vagyok 6 órakor felkelni,hogy néhány szót tudjak váltani vele, és puszit is adhassak legalább akkor neki, ha már estére nem igazán sikerül időben hazaesnie.. Anya nagyon örül.. Annyira beálltam már hogy még hétvégén is fél 7 előtt ébredek és nem ritka hogy 5:50kor..


Pénteken az oviból hazafele kis kerülővel mentünk és 1-2 játszóteret irányba vettünk. Gyűjtöttünk gesztenyét meg szép piros leveleket, amit itthon betettünk 2 könyvbe lepréselni. Apa is csatlakozott egy időre hozzánk, aztán ment mosogatógépet beszerelni, mi meg haza,mert ahogy a napocska elment, anyánk fázni kezdett..

A mai nap is apa nélkül telt. Reggel 6:10kor még találkoztam vele, aztán este 6kor hívta anyát, hogy tuti nem ér haza fürdésre. De délelőtt volt egy adag hiszti a részemről, aztán szétszedtem a szobát. A Tappancs újságban oldottunk meg feladatokat és megcsináltuk a kisvonatot a végén anyával. Nehezen de végül aludtam 1 órát, aztán szépen rajzoltam, ragasztottam. Aztán lementünk sétálni, hintázni, rollerezni egyet, még szépen sütött a nap. Után folytattuk a "rendrakást" és a szép, nyugis játékot itthon. Anya mesélt, néztünk Pom-pom-ot és a fürdés majd újabb mese után mentünk aludni..

1 megjegyzés:

Móni írta...

Sajnos mi is Apa hiányban szenvedünk, mert este csak 6-7 között jön meg a munkából :( A játék nálunk is hol külön, hogy együtt (de többször együtt) megy.
Anna és Máté