2010. október 13., szerda

Kényszerpihenő... a szenvedősebbik fajtából..




Az úgy volt, hogy már a múlt héten is akadt amikor köhögtem.. hol ébredés után, aztán egy kiadós orrfújás és már jól is voltam. Hol lefekvés előtt tüsszögtem, orrotfújtam, köhögtem, de aztán éjjel minden rendben ment. Az oviban nem panaszkodott senki,hogy délben nem tudtam volna aludni és saját bevallásom szerint sem köhögtem... na bumm... :s


Vasárnap már kissé rendszeresebb lett a dolog, minek következtében hétfőn Majával együtt mehettem mamáékhoz, még anya és apa előkarácsonyi,meg előszülinapi, meg ki tudja még milyen vásárlását intézte Pesten - mert hát hogy beavatva nem lettem ám.. De ott is sokat köhögtem, állandóan orrot fújtam, délutánra még rosszabb lett.. Ma pedig reméli anya tetőzött, és holnaptól lecseng ez a rondaság,mert mostmár az étel sem marad bennem, mert a köhögés vége a hányás lesz. Anya elvisz délután a doktornénihez, de szerinte ő sem fog tudni okosabbat mondani,mint hogy megfáztam... :s Kemény 26 napot voltam oviban és egy zeneovit is élvezhettem.. Ehéten már sajnos ki kellett hagynom... Pedig szépen süt a nap és a reggeli hidegek ellenére 11 fele már jó az idő, mi meg mehetnénk ki az udvarra a kis barátaimmal.. Helyette itthon szenvedünk.. És bár hétfő kedd szuperságos nap volt,mert apa is itthon volt.. de mától nélkülüznünk kell hétvégéig a jelenlétét..


Tegnap végül a vásárlás egyik eredményét, egy 3 dobozos játéktárolót anyáék elővarázsoltak és apának segíthettem is összerakni. Közös szülinapi ajándékként kapjuk majd Majával déditől... De már most igénybe vettük,mert hát van mit tárolni, és hát az ünnepek csak most jönnek, reméljük játék hegyek kiséretében.. :D


Voltunk a piacon, a temetőben, dédi évfordulójára vittünk virágot, a patikában.. Félig gyalog, félig autóval. Délután autóztunk,meséztünk, szereltünk. Apa 5kor elment, és már csak a fürdésre esett haza, így anya csinált nekünk fini sonkakrémet vacsira.


Mára pedig a köhögésem a durvább fázisba került.. úgyhogy délután keresztanyu Majával és Lilivel fog játszóterezni még engem megnéz a doktornéni.. reméljük mond okosat,meg ad olyan köhögéscsillapítót amitől nem kell mindent kihánynom amit ettem... :(

5 megjegyzés:

Móni írta...

Jobbulást neked! Anna is köhécsel, és kapott is egy jó köptetőt. Reméljük hamar helyre jössz és ismét folytathatod az ovit és a zene foglalkozást.
Anna és Máté

Lori and Ruben írta...

Milyen edik vagytok a kepeken:):):)
Sajnaljuk, hogy beteg vagy, foleg ilyen kohogeses-hagyos:( Nagyon gyors jobbulast!
Lori es Ruben

Mia és Maja írta...

Teljesen együtt érzünk Veletek,nálunk is Mia nagyon csúnyán köhög,tegnap már nem is engedtem bölcsibe.:(
Maja meg még pöttyös,így mi is be vagyunk zárva...:s
Ráadásul,nálunk apa egész hétvégén dolgozik...:s

Jobbulást Neked drága Kristófka!!!

Nagyon édesek vagytok Majával a képeken!:p:))

Puszi!

Bea írta...

Hát jobbulást,és is valahogy így voltam,bár még midnig köhögök de már mehetek oviba.
Bencilksék

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon tunderiek vagytok a kepeken,mar regen nem jartunk feletek.De most kicsit beugrottunk.pusizka