2010. október 4., hétfő

Választás és tökfesztivál

A vasárnapi választással ismét előkerült a kérdés, amit a múltkor is feltettem anyáéknak,hogy mit jelent az a "választás". Anya megpróbálta elmagyarázni és a végén azt mondtam értem.. HOgy apa bejelöl a papíron egy nevet, aki szerinte jól vezetné a városunkat... a politikai nézeteket és színezetet anya kihagyta a magyarázatából, ezen még ráér rágódni,hogy ki miért jobb vagy miért nem... :D

Amúgy a vasárnap délelőttünk a játék, nyafogás, porszívózás, tv-zés, bunkerépítés jegyében telt. Én voltam a vakond, és a kicsinyeimet bevittem a bunkerbe (plüssök) meg a feleségemet és ott altattuk el a gyerekeket közösen... :D Mostanában dívik a szerepjáték, mióta az oviban is intenzíven részt veszek a gyerekek játékában.
Délben nem akartam aludni, kicsit hisztiztem is miatta, de azért az egy óra szunyókálás a végén jól esett. Itthon mind a két nap aludtam.. anya kíváncsi lesz, ma vajon mit csinálok az óvodában..
Délután elentünk a tescoba, anya a nagy akcióban gondolta néz nekem téli kabátot.. de továbbra is maradt a teszvesz,meg a vatera, ahol már vett egyet, csak szeretné meg egy nagyon meleg polár béléseset is, de a tescoban nem talált semmit..
Hazaérve virslit főztünk ebédre és még maradt idő egy kis játékra is. A fürdést a szokásos diavetítés követte, aztán pedig szó nélkül az alvás.

Szombaton reggelről közösen reggeliztünk, apa fini tojásrántottát készített hagymával.. Maját meg hagytuk aludni, anya majdnem fél 9kor ébresztette már fel.. NÉmi rendrakás meg számítógépes játék után felöltöztünk és elindultunk a tökfesztiválra a Radnóti Iskolába.. Nagyon izgatott voltam, főleg azért is mert tudtam hogy mamáék is ott lesznek.. Na amikor a kapuban megláttam Hangáékat is kiszálni az autóból, akkor lettem aztán igazán izgatott... Olyanok voltunk mint két zabolázatlan csikó.. :D Megnéztük a Csalóka Péter mesejátékot, az árusokat. Készítettem mama egyik ismerősénél, aki bőrös, egy szép karkötőt, nagyon tetszett már rég óta mamáé, és most végre nekem is lett egy saját.
Megnéztem a játékokat, a csodás faragott tököket és a főzőverseny résztvevőit is. De azátn délben haza kellett jönnünk,mert a hasunk is korgott, és Majának aludnia kellett.. Hazafele én is nyavajogtam hogy milyen álmos vagyok, és majdnem 2 óra hosszát aludtam is. A délutánt itthon töltöttük,mert az idő borongós és elég hideg volt, és nem akarták anyáék hogy összefázzunk. Volt játék, nyafogás, palacsintasütés és evés. Este pedig a szokásos dolgok után még 3x lejöttem különböző ürügyekkel és 9 óra volt mire elaludtam.

Képeket később,mert a gép mamáéknál van!

1 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jaj,nagyon hasonlóak vagyunk mi "nagyok"...én is képzeld el,képes vagyok kicsukni Maját a gyerekszobából,mert zavar a játékban...:o
Én is kirakom a babákat,azok a barátaim a bölcsiből,akik jöttek hozzám játszani...:p;))
Még anyáék sem jöhetnek be,csak ha kopognak az ajtón és megmondják,kit keresnek...;))

Szegény Majácskák...:p:$;))

Puszika!