2010. október 1., péntek

Október első napja

Az időjárás hűvösebbre váltott a héten, de nem nagyon zavar sem bennünket, sem az ovónéniket. Ha csak nem esik az eső, minden nap kint vagyunk az udvaron. Pedig pl. tegnap olyan bolond szél fújt,hogy majd levitte a fejünket egész nap.. hiába sütött csodásan a napocska, hűvös volt.. Reggel tüsszögtem is rendesen és fújtam az orrom vagy 5 percig.. De az oviba menet már ezerrel száguldottam a rollerrel.. Az eredmény: egy hasraesés, koszos nadrág, és anya átcserélhette rajtam a pólót is mert mindenem vizes volt a nagy száguldozástól.. :)

Tegnap voltam délután fodrásznál, mostmár legalább a sapka alatt nem fog izzadni a hajam. MEg mamáéknál is, ahol viszont nagyon a rosszabbik formámat hoztam.. Az udvaron a pakolásnál hisztiztem, odabent a vacsoránál ordítottam... :s Az oka, hogy sem tegnap sem szerdán nem aludtam délben az oviban... :s Anya reméli ma már végre sikerül elaludnom,mert azért ez hosszú távon még nem működik.. elfáradtok, főleg hogy reggel 6 órakkor,meg előtte vagyok képes felébredni..

Kedden anya pizzát készített vacsira, úgyhogy egy kis óvodai kinti játék után jöttünk is haza,mert addigra elkészült pont a tészta a gépben. Miután anya tepsire tette én segítettem a feltétet elrendezni rajta és amikor megsült belakmároztunk belőle vacsorára.. Fini lett..

Hétfőn is fújt a szél, akkor azért egy kicsit elmentünk a játszótérre, miután apát is összeszedtünk a munkahelyén. Csúszdáztunk, hintáztunk, szaladtunk pár kört, de anya 20 perc után beparancsolt bennünket az autóba.. Itthon még volt egy kis játék, majd vacsi.






A képek a vasárnapi szülinapi ünneplésen készültek.. Miután megláttam hogy Maja bemászott a polcba, bebizonyítottam,hogy így 114cm magasan is beférek még mindig én is! :D
Apának meg segítségre volt szüksége, így hárman közösen - Lilivel - fújtuk el a tortán a gyertyát... :p Vajon kitaláljátok hány éves is lett a családfőnk? :D:D


3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Mi is sajnáljuk,hogy így lehűlt a levegő és nem tudunk annyit kint lenni,mint nyáron.:(
Ráadásul,köhögünk is,Majának a múlt héten megint fájt a füle,így még óvatosabban visz ki anya bennünket.:s

Apának boldog szülinapot kívánunk!:)
Mi 32 -re tippelünk,reméljük,nem mondtunk többet...:o;))

Puszi!

Lori and Ruben írta...

Az ido itt sem vidamabb, esik rengeteget:( Ez van, megyunk bele a telbe.
Remeljuk nem leszel beteg! Nalunk Rubennek folyik kicsit az orra lassan 1 hete, de eddig semmi komolyabb.
114 centi? Nem vagy te nagyon magas? :) Es lassan 5 eves...hihetetlen.
Lori es Ruben

Bea írta...

Mi is régen jártunk erre.SAjnos itt is rossz idők járnak,bár ma kimondottan jó idő volt.
Bencikusék