2010. szeptember 26., vasárnap

Csodás ősz



A héten csodás idő volt minden nap. Reggelente anya még a mellényt is rámadtam, mert igen hűvös volt az idő, volt hogy én még kesztyűt is vettem volna,mert fázott a kezem. De mire eljött az udvarra menés ideje az oviban, addigra csodásan sütött a nap és nagyokat tudtunk hancúrozni a gyerekekkel. Mostmár nem egyedül hanem főleg a lányokkal játszom. A fiúk elég vadak és durvák. 1-2 kisfiú van közöttük akikkel néha szoktam játszani. Továbbra is Hanga a nagy szerelem, és ezt ő is tudja és hangoztatja. Amikor anya jött értem szerdán, éppen kezet mostunk, készültünk az uzsihoz. Én elköszöntem és szépen körbejártam a mosdót és begyűjtöttem a puszikat a csajoktól.. :p Anya csak lesett... Rebekával, Annával, Grétivel szoktam még játszani. Csúszdázunk, rajzolunk, homokozunk és minden féle kitalált játékokat játszunk együtt. Jól érezem magam és aludni is nagyokat alszom az oviba. A héten többször is úgy jött anya értem, hogy éppen az uzsira készültünk, vagy még csak öltöztünk, és volt hogy 3kor igen kómás állapotban ültem még az ágyon.. tehát jókat pihenek az oviban.
Volt tűzriadó próba is az egyik nap, és a fogorvos néni is meglátogatott bennünket. Rajzoltam is, és mostmár színezni is egyre többet színezek.. nem a legszebben, de a vonalban precízen benne maradok.

Hétfőn délután vásárolni voltunk ovi után, szerdán anya egydül jött értem és Kosdra mentünk a mamáékhoz. Annyira szép idő volt, hogy egészen 6 óráig kint lehettünk az udvaron, sütött a napocska és kellemes idő volt. Csütörtökön megtartottuk apa szülinapját. Előtte azonban felmentünk a kórházba meglátogatni Béla (apa unokaöccse) kisfiát, aki kedden érkezett meg. A babát sajnos nem láttuk,mert egy kis probléma volt előző nap és átvitték a gyerekosztályra, de azért néztük babákat az ablaküvegen át a csecsemő szobában. Hazaérve várt az ünnepi vacsi, ami nagyon finire sikeredett és után pedig egy nagy kókusztortával kívántuk apának boldog szülinapot. Még elfújni is segítettem rajta a gyertyát. Az ajándékokat is mi adtuk oda gyerekek. Kapott apa egy kulcstartót, amit ha kinyit a mi képünket láthatja benne. :D

Pénteken apa dolgozott, nem is találkoztunk,mert már reggel autóval ment el. Hazafele Hangával jöttem az oviból,mert anyu és az anyukája éppen egyszerre értek oda értünk. Kipróbáltam Hanga rollerét a felnőttek meg beszélgettek. Hanga lehet hogy jövőre már iskolás lesz,mert ő májusi kislány.. az anyukája most úgy gondolja hogy visszatartja 1 évet még, de ha az ovónénik mást tanácsolnak majd, akkor anya szerint nagyon szomorú leszek jövőre.. Hazaérve ettem egy kis szőlőt és átmentem Anikóhoz másfél órára. Sokat rajzoltunk meg legóztunk.

A szombati nap szuperságos volt, főleg hogy az eső megkegyelmezett nekünk és csak esétére ért ide hozzánk. A gyadai réten voltunk az oviból sok gyerek meg más ovikból is. 7 állomáson keresztül ismerkedtünk a természettel, az állatokkal. Különböző játékokat, versenyeket csináltunk. Kaptunk meglepetéseket és a végén egy hátizsákot is emlékül, meg egy érmet. Apával voltam,mert 3ra értünk haza és anya tudta,hogy Maja ezt nem bírná, így nem tudtunk együtt menni.. Én is nagyon elfáradtam és mivel aludni nem tudtam estére már nagyon a hisztisebbik felemet vettem elő.De nagyon jó volt a kirándulás, apával lenni, csak Hanga hiányzott. :D

2 megjegyzés:

Móni írta...

Boldog születésnapot Apának! Ez a kis kiruccanás Apával biztosan nagyon jó volt! Főleg, hogy játékosan megismerkedtetek a természettel és a legjobb, hogy ezért még ajándékok is jártk :)
Anna és Máté

Gabi írta...

Isten éltesse apudat!:-)
Nahát,jól csinálod,haver...már most odáig vannak érted a csajok!;-):-)
Szkokán fiúk