2010. október 22., péntek

Óvodai születésnap

Öt évvel ezelőtt is ilyen hideg reggelen mentünk a kórházba, anya ezt mesélte. És 10 óra 2 perckor felsírtam.. .Ma ebben az időban az óvodában játszottam a gyerekekkel, és a napocska is melegen kisütött a tiszteletemre. Így az udvaron is egy nagyot játszottunk, fél 12kor mikor anya és Maja megérkezett a tortával akkor még kint talált bennünket. Aztán átöltöztünk, kezetmostunk és bevonultunk a terembe ebédelni. Addig anya és Maja is bejöttek a terembe és Maja kipróbáltam 1-2 játékunkat. Aztán pedig Marika néni hozott tányérokat, meg egy nagy kést, és elővarázsolták a dobozból a vaníliás tortámat.



Móni néni volt csak ott ma, ő gyújtotta meg a gyertyákat a torta tetején. Elénekeltek nekem egy dalt, amit én választottam (Lassan jár a csigabiga) aztán pedig a Boldog születésnapot kezdetűt is,majd elfújtam a gyertyákat a tortán.

Utána pedig mindenki kapott egy szeletet belőle, és még repetázni is szerettek volna a gyerekek, de sajnos anya csak 1 tortát hozott. Mondtam hogy jövőre legalább kettőt hozzon.. vagy 6-ot,mert hát addigra 6 éves leszek.. :D:D



Utána pedig hazajöttem anyáékkal és ma nem aludtam ott az óvodában. Itthon szunyáltam egy nagyot és amikor apa megjött folytatódott az ünneplés...


Nincsenek megjegyzések: