2010. október 23., szombat

Családi születésnap












Tegnap nagyon vártam már ébredés után hogy apa is megérkezzen és végre túl legyen az ebédelésen, mi pedig az uzsonnán. Aztán anya betett egy cd-t amin Halász Judit néni énekelte a Boldog születésnapot és elővarázsolt a szekrény tetejéről egy dobozt. Ebben pedig több apró ajándék is volt.
Kaptam egy diafilmet, Mátyás király meséivel, egy mesekönyvet, egy nagyon pasis verdás-galléros pólót és egy társasjátékot, aminek a neve ZINGO. Rettentő jópofa játék, nagyon jót hancúroztunk anyával és apával együtt.. Aztán meséztünk is kicsit, meg felpróbáltuk a pólómat. Utána pedig anya még egy tortát elővarázsolt a hűtőből ami egy pici desszerttorta volt, de volt a tetején 5 gyertya és majdnem az egészet bedurmoltunk 4-en. :)
Este a diafilmet is elolvastuk. Mostanában szívesen hallgatom Mátyás meséit, a magyar népmesék között is többször láttam a tv-ben ami szintén tetszett.. és diafilmen is elnyerte a tetszésemet a 3 mese ami rajta volt.
Utána pedig nem kellett ringatni, mind a ketten hamar elaludtunk. Az éjszaka is eseménytelen volt, a szokásos 1 pisilésemet leszámítva még csak nem is ébredtem fel 6 óra előtt, hanem háromnegyed 7-ig hagytam anyát szunyálni.

1 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nagyon boldog szulinapot, utolag is! El sem hisszuk, hogy maris 5 eves vagy:O
Nagyon szupi dolgokat kaptal, es az a torta... hmmmm, de jol nez ki:)
Lori es Ruben