2010. október 26., kedd

A nagy buli napja

Vasárnapra érkezett el a nagy családi születésnap ideje. Bár már egész szombaton azt hajtogattam hogy mikor jönnek végre a vendégek. Anya szombat éjjel befejezte a tortámat úgy,hogy én nem is láttam csak másnap az ünnepélyes tortagyújtáskor, meg apával közösen feldíszítették a nappalit, lufikat fújtak. Nagyon tetszett mind a kettőnknek, bár már rajtam anya szerint látszott hogy ez a megszokott, Maja sokkal jobban örült neki. Azóta is minden reggel megáll a lépcső tetején, összecsapja a kezét és mondja hogy "jáj" :D

Délelőtt pedig apa is lelépett egy fél órára, utána pedig megjelent 5 db héliumos lufival, ami a nagy vágyam volt. Már nyár óta emlegetem hogy nagyon szeretnék olyan lufikat. Majának annyira nem jöttek be, de én szinte egész délelőtt azzal játszottam. Néztünk apával forma1 befutót is a végén,meg egy filmet, amiben a munkagépeket mutogatták, engem nagyon lekötött.

Aztán megettük a fini ebédet, a bundás csirkemellett bulgur-ral és majonézes rizzsel, nagyon fini volt. Alvás után nem sokkal pedig megérkeztek mamáék, dédi és keresztanyuék is egyszerre..



Sok szép és hasznos ajándékot kaptam. Kétféle legót is, egy rendőrautót, és egy autóépítő készletet. Kaptam diafilmet, átrajzoló sablonokat amin minden féle fiús dolog van. Pólókat, macifelsőket, mamáéktól egy téli overált. Simák papától egy elemes tankot (!! ez azt hiszem az én véleményemet elárulja... no comment), foglalkoztató füzetet.
Mindennek nagyon örültem. A rajzolót ki is próbáltuk, mindhárman letelepedtünk az asztalhoz..



keresztapuval

Aztán anya elővarázsolta a hűtőből a tortát és mama is elővette az általa nekem készített mézes-krémes tortát. A kis szendvicsek és keresztanyu sajtos csigái is az asztalra kerültek.








5 óra fele befutott apa öccse Robi a kisfiával és barátnőjével is. Robika nagyon ritkán van nálunk,mert nem az apukájával él, de most egészen jól megértettük egymást mi fiúk. Simák papa is itt volt, és az idén először nem maradt le a gyertyagyújtásról és tortavágásról sem,mert egy kicsit később kezdtünk hozzá és addigra ő is befutott..



Nagyon kellemes délután volt, és főleg azért mert én sem pörögtem túl, hanem élveztem és jól érezve magamat normálisan játszottam, sütiztem, beszélgettem.
Keresztanyuék még tovább maradtak mint a többi vendég, ők itt is vacsoráztak és csak utána mentek haza. Mi még akkor helyére tettük a játékok másik részét és fürdés valamit az új diafilm elolvasása után egyből el is aludtunk.


1 megjegyzés:

Bea írta...

Nagyon sok boldog születésnapot kívánunk neked,már igazi nagy fiú vagy!
A képek és az írás alapján is remek bulijaid voltak.
Puzsi::bencikusék