2010. október 28., csütörtök

Felemás hét




Az biztos,hogy 100%-ékig nem sikerült meggyógyulnom.. de a doki néni szerint is a köhögés elmúlása egy hosszadalmasabb időszak, és addig nem kell otthon lenne... Így hát hétfőn folytattam az oviba járást, de még 11 óra sem volt amikor anyának telefonált az ovónéni,hogy egész délelőtt haza akartam menni, és hőemelkedése van és fáj a fejem.. mit csináljanak velem... Jó kérdés.. na mit.. Anya öltöztette Maját és jött értem. MIre odaért nagy lelkesen segítettem Marika néninek teríteni meg ágyazni, a többiek már a napsütéses udvaron voltak. És mikor kimentünk és sétáltunk hazafele mondtam hogy már nem is fáj a fejem, csak azt akarta hogy kijöjjek.. Anya úgy gyanítja túl nagy lehetett a hangzavar odabent, és ettől fájdult meg a fejem... Itthon a hőm 36.8 volt.. és ébredés után se volt semmi bajom, sőt másnap sem, amikor a biztonság kedvéért azért itthon maradtam. Folyt az orrom, azt fújtam, és köhögtem néha, elég hurutosan és hangosan, de csak néha, nem rendszeresen.. Így szerdán mentem újra oviba.. Ma is voltam, bár reggel meg azzal keltem hogy be van dugulva a fülem és fáj.. Mire elindultunk - gondoltam ha máshova nem akkor az orvoshoz elviszem, ha már hajnalban felkeltünk és összekészültünk; pont 7től rendel csütörtökön - a lépcsőházban mondtam anyának hogy nem is fáj a fülem és tök jó hogy megyünk oviba.. Így végül oda mentünk. Nem is volt panasz egész nap, délután pedig apa jött értem. Tegnap anya és Maja igen hamar megjöttek, éppen uzsihoz készülődtem,mert Maja hamar ébredt. Aztán kicsit a parkolóban szaladgáltunk Lilivel, még anya odaadta a koszorúkat keresztanyunak, amit nekik készített és beszélgettek egy keveset. Itthon sajnos apának már nem sokáig örülhettünk, sírtam is a végén hogy miért megy el apa délután mindig. (kedden is maszekolt, már aludtunk mire megjött) De Robi öccsének megígérte hogy kicseréli a wc tartályt, így mennie kellett. De fürdésre hazaérkezett, így együtt fürödtünk, majd anya olvasott egy diafilmet.


Ma sajnos nem sikerült délután a legszófogadóbb formámat hozni.. sőt.. Összefogdostam zsíros kézzel mindent.. Evés helyett találgattam, éppen wc-re kellett menni az első 2 falat után vagy orrotfújni. Mostanában ez a divat, és hiába kérdi anya előtte hogy kell-e, mindig az a válasz hogy nem, aztán mikor leülök enni és harapok kettőt, már ki is találok valamit.. Anya nagyon dühös miatta, ma is jól felhúztam vele, na meg a többi apró butasággal...


Holnap mi megyünk az oviba Liliért, és ha szép napos idő lesz, akkor utána a játszótérre egyet hancúrozni,még keresztapu végez a munkával (fél 5),mert keresztanyunak a nagykerbe kell mennie árut beszerezni a hétfői ünnep miatt..


Szombaton reggel pedig megyünk mamáékhoz és ott leszünk egész nap.. :D Csak anya nem tudja, hogy mikor fog Lili tortája elkészülni... ezen töri a fejét ..

2 megjegyzés:

Melinda írta...

Pfú, Kristóf és Maja, mekkorát nőttetek, amióta nem láttunk Benneteket!!! Helyesek és nagyon szépek vagytok:) Próbálunk ezután sokkal többet jönni és a blogunkat is folytatni...
Millió puszi, legyetek jók:)

Bea írta...

Nahát,milyen heted volt.AKkor most beteg vagy vagy sem?Csak a fülede ne fáljon,az a legorsszabb!!

Bencikusék