2010. szeptember 15., szerda

Váci búcsú és szülőértekezlet

Vasárnapra megjavult az idő, de a búcsúi előkészületek és a délutáni vendégvárás miatt nem jutottunk le a búcsúba. Bár anya szerint a 2 esős nap után, nem sok minden lehetett lent a vásártére. Reméljük most vasárnap kegyesebb lesz az idő,mert akkor meg vásár lenne, ahova tényleg jó lenne elmenni.

Szombaton délelőtt apával játszottunk, pakoltunk kicsit. Akkor építettem ezt a tornyot is, amit Maja is lelkesen nézett és volt olyan aranyos,hogy nem döntötte szét.



Reggel pedig apával közösen borotválkoztunk. Na jó, csak apa borotválkozott, csak úgy csináltunk, mintha én is.. :):)





Délben fini tyúkhúsleves volt az ebéd, és az egész tyúkot megettük 4-en utána tormával és anya sütötte kenyérkével. 2 hete már anya nem vett sem kenyeret sem kalácsot, sem semmit a boltban. Meg is jegyezte a kedvenc péknénink,hogy nem járunk fel.. Helyette inkább elment a malomba, meg a bioboltba keresztanyuhoz és vett lisztet, meg minden félét és ő süti a kenyerkét. Apa nagyon boldog,mert szerinte sokkal finibb, és hát nekem sincs ellenemre a briós meg a kalács meg a többiek.. :D
Délután pedig megérkeztek Liliék és mamáék hozzánk. Anya sütött fini fokhagymás csirkecombot,meg sajttal-gombával töltött csirkecombot. Volt hozzá pároltkáposzta, paradicsomsali, zöldséges rizs és apró krumplik megsütve. Nagyon fini volt minden. Én ezúttal nem ettem húst, csak minden mást.. :o Anya nézett is nagyot, de azt mondtam hogy elég volt nekem a hús délben.. :):)
Keresztanyu fini tiramisut készített, amiből később belakmároztam, anya pedig velem együtt linzert sütött.. mama hozta a sajtosrudakat. Így aztán volt terülj, terülj asztalkám.
JÓt játszottunk Lilivel,meg néha Maját is bevettük. Egyszer sem kellett ránk szólni, nem volt sírás, nyafogás, hiszti. Nagyon jól elvoltunk a délután folyamán.


Hétfőn pedig mehettem az oviba, mert vasárnap reggelre a náthámat elfújta a szél. A köhögésem is csak 1-1 x köhhintettem egy kicsit. Gyalogossan jártunk mostanában reggel és délután is,mert apának kellett az autó. Pedig én szívesen bicikliztem volna, de nem volt rá alkalmam ezúttal.. Hétfőn az ovi után elmentünk apának cipőt venni, közben Zoli bácsi és papa keresték apát és egy szekrényt raktak fel az autónk tetejére. Ezzel a szekrénnyel pedig kimentünk a vásárlás után mamáékhoz, oda vittük. Anya és Maja már nem jöttek, de persze én segítettem apának..
Kedden anya és Maja jöttek értem és az udvaron játszottunk még anya bent volt a szülői értekezleten. Természetesen mire a szülői elkezdődött apa is befutott, így ő vigyázott ránk kint az udvaron. Sokat csúszdáztunk, tologattattuk magunkat egy elektromos kisautóban és labdáztunk. Aztán még indulás előtt Móni néni autóját is megnézhettem, belűről is. Felmentünk keresztanyuékhoz,mert a felnőtteknek volt pár megbeszélnivalója, de sajnos játszani nem volt alkalom. Utána még tankolni mentünk, aztán haza,mert már közelgett a vacsi idő. De azért arra még volt alkalom,hogy lent a parkolóban egy reklámszatyrot (picit :) teleszedjünk gesztenyével mielőtt felmentünk volna. Odafent anya készített fini pritaminpaprikás melegszendvicset. Majd a szokásos esti rituálé és dupla pisilés után mentünk is aludni.
Reggel fél 6kor ébredtem hogy pisilnem kell, anya a haját tépte. Aztán 5 perc múlva apa is kelt,mert ő fél 7 előtt indul dolgozni. De anya megkérte hogy jöjjön oda hozzám, adjon puszit és parancsoljon rám, hogy aludjak. Így nem akartam lemenni apának indulás előtt puszit adni és úgy bealudtam, hogy anya 7 órakor úgy ébresztett mind a kettőnket Majával együtt..


3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Ezek szerint akkor ismet jo fiu vagy anyanak? Segedkezel es meg jol is eszel:)
Orulunk, hogy a natha elmult es vigyazz magadra, hogy vissza se jojjon egy jo darabig!
Lori es Ruben

Móni írta...

Ez a terülj, terülj asztalka nagyon csábító :) Sajnáljuk, hogy elmaradt a vásár :(
Anna és Máté

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy Te is meggyógyultál és mehettél a héten oviba!:)
Mi is ki voltunk írva két hétre,de már annyira jól voltunk vasárnap,hogy mi is hétfőn megindultunk a bölcsibe.;)

Szép hétvégét Nektek,puszi!