2010. szeptember 18., szombat

Szüreti felvonulás

Sajnos egy - rámnézve - nem igazán rózsás hírrel kell kezdenünk ezt a bejegyzést, ami szerdán délután történt.. Apa mielőtt elment a dolgára elvitt bennünket keresztanyuékhoz, hogy ott töltsük el a délutánt játékkal.. Na aztán ez a délután elég rosszul sült el, ugyanis a játék és rosszalkodás hevében én beleharaptam Lili mellkasába.. Anya csak nézett nagy szemekkel,hogy honnan pattan ilyen elő a fejembe.. Nem is vert meg,mert nem látta értelmét, viszont a délután hátra lévő részét, ami majd másfél óra volt, a nappaliban a kisasztal mellett ülve töltöttem. Rajzoltam.. és néha beszélgetni próbáltam, de anya azt mondta nagyon haragszik rám.. :( Itthon azért a beszélgetések során kiderült,hogy az oviban az egyik Gergő harapott bele Grétibe.. aki szintén sírt emiatt mint Lili de a végén megverte Gergőt. Anya kérdezte,hogy én is így szeretnék járni? Mire mondtam hogy nem és szomorúnak látszottam amiért Lilinek fájdalmat okoztam. Eddig egészen jól elvoltunk, sokat játszottunk együtt, de most hétvégén is, és aznap is inkább a kötözködésről szólt a játék..
Így anya nagyon szomorú volt amikor mese nélkül aludni küldött..

Csütörtökön apa jött értem az oviba, mert dőlt az eső és anyának már nem volt kedve Maját még egyszer levonszolni.. Lili pedig előttünk érkezett, mert aznap náluk volt szülői értekezlet és anyáék vigyáztak rá addig. Sokta vitáztunk, de ilyen durva eset nem történt.. A végén még szépen építettünk is közösen, hárman.



Pénteken is csak esett.. reggel is és délután is. A család együtt jött értem az oviba kocsival és kimentünk mamáékhoz,mert hát mit lehet ebben a vacak időben csinálni. Nagyon jól el voltunk a laksában. Előkerült anyáék régi jáva építője, és mamával, meg Majával közösen nagyon jókat játszottunk.. Azaz Maja is játszott, mamával meg ketten repülőt építettünk. Nem volt örjöngés, hiszti, rosszakodás. Rajzoltunk és színeztünk is és mindenki kellemesen érezte magát. Nem is akaródzott haza indulni. Vacsira csinált mama tejberizst és csak 7 óra után indultunk el, amikor már a kádban lett volna a helyünk. Így egy pohár tej, gyors fürcsi után apa diavetítőzött egyet és már mentünk is aludni.
A mai napot még nem is sejtette apa sem, egészen fél 12-ig. Ugyanis úgy indult a reggel, hogy a változatosság kedvéért dőlt az eső.. Apa elment egy konvektort megszerelni, de ahogy ígérte 9re itthon volt. Viszont anya kérte, hozzon hajlakkot hazafele, és azt elfelejtette, így anya miután megsütötte a kenyerkét és megcsinálta Maja ebédjét, lement a városba. Negyed 12-re ért haza, amikor már majdnem a nap is sütött, csodás idő volt, és mondta hogy kellemes meleg is.
Mikor végeztünk az ebéddel, anya kitalálta, hogy ha gyorsak vagyunk apával, van 15 percünk elkészülni a buszig és mehetünk mamákhoz Kosdra, hogy láthassuk a szüreti felvonulást. A nap kisütött és csodás meleg volt..
Maja ekkor már aludt, mi pedig apával buszra ültünk és kimentünk.







Azt hittük Lili aludni fog, de összefutottunk vele és mamával is, így már együtt mentünk a csacsifogaton a menetben. Sütiztünk mindenhol ahol csak megkínáltak bennünket.


A végén még egy nagy lónak a hátára is felültem, bár jó magas volt és féltem is rajta rendesen, de azért addig még apa lefotózott, nem hagytam volna ki!!



Szeleburdi voltam kicsit a végefelé már, látszott a fáradtság, de szerencsére semmi baj nem történt. Amikor a menet végigért a falun és újra a kultúrháznál voltak, akkor mi is elindultunk vissza mamáékhoz. Ahol még egy másfél órát játszottunk bent a szobában. Lilike is fáradt volt, volt sajnos veszekedés meg sírás is. De aztán előkerült az építőjáték, és azt a hisztirohamot leszámítva amikor Maja hozzá mert nyúlni valamihez a 10 autó közül amiket eddig építettünk, szépen eljátszottam, mamával akartam minden áron egy rollert építetni, de mamának nem sikerült úgy ahogy én elképzeltem.. Mert hát mama nem lát a fejembe.. még ilyet! :):)
Aztán hazaérve egy joghurtot kaptam vacsira meg tejcsit és a pár versike után amit anya olvasott olyan gyorsan elaludtam, mint még soha. :)

2 megjegyzés:

Móni írta...

Biztosan nagyon jó volt a szüreti felvonulás, és örülök, hogy eljutottatok. Az idő kedvezett nektek :)
Anna és Máté

Lori and Ruben írta...

Sajna az ovibol jo is es rossz is hazajon...
Tenyleg nagy lovon ultel Kristof!!! Nagyon szupi lehetett:)
Lori es Ruben