2010. szeptember 11., szombat

Csak ázunk és fázunk..

A képek a múltkori pesti kirándulásunkon készültek és a gépben kallódtak eddig:






Ezt a vasuti sínpályát pedig egyedül építettem és hát meg kellett örökíteni:


De szó szerint.. bár nálam előbb történt a megfázás, és azóta folyton az ázás... Még egy kiadós beázás is jutott tegnap estére..


Na de hogy az elejéről haladjak.. Csütörtökön sikeresen megfáztam,mert este már fújtam az orrom, és elalvás után meg éjjel köhögtem is. De aztán péntek reggel a kedvenc 5:50 (!) -es ébredésem után - amit anya a fene tudja miért de nagyon utál! - biztossá vált,hogy maradok otthon. Még jó,mert egész nap esett.. azaz azóta csak esik.. Biztos az időjárás is szomorú lett hogy nem mehetek oviba.. Az előnye, hogy így a szombati kirándulásról sem maradtam le,mert hát az eső miatt az maradt el.. Reméljük 25-én lesz alkalmunk bepótolni.. jó lenne!

Szóval takonykórság, köhögés.. Estére egy kiadós hányás, ami után anya felmoshatta az emeletet, ágyat húzhatott, matracot suvickolhatott (na jó, azon csak egy kis folt lett) és mindezt fél 10kor úgy ,hogy minimális fény szűrődött be a fürdőből,mert hát a cél az volt,hogy Maja aludjon, és ebből semmit ne vegyen észre.. Na aki emlékszik még korábbi fotókból arra, hogy is néz ki az emeleti szobánk és hogy alszunk egymás mellett.. az biztos elismeri, jó kis teljesítmény volt ez jó anyámtól. De Maja az egészből semmit nem vett észre. Én kaptam egy új pizsamát, egy másik adag ágyneműt és a földszinten a kanapét. Ezen aludtam reggelig.. Nem túl nyugodtan, az álmaim sem lehettek fényesek,mert anya végül maga mellé vett a földre egy időre, még nyugodtan nem aludtam. Simizett és fogta a kezem. Estére volt egy kis lázam is..


Reggel 6kor keltem, azzal a felkiáltással,hogy már mindjárt süt a nap és éhes vagyok! Hahaha.. Ha anya nem lett volna hulla ennek egyből örült volna, de végül csak közölte, hogy pihenjek még.. Aztán 7 órakor csak kaptam némi teát, de reggelit csak 8 után, miután Maja és apa is felkelt, így kénytelen volt jóanyám is felkászálódni a földön rögtönzött ágyáról és elindulni a konyhába reggelit készíteni.. ja és ruhát elővenni, hogy apa fel tudjon öltöztetni bennünket.. mert hát ő nem a földön él és nem találja az évek óta ugyan ott lévő ruháinkat.. No comment...


A nap folyamán ritkán - főleg a hiszti és ordítás után - kellett orrot fújnom, és a köhögés is néha, szép hurutos formában tört rám.. Így talán a holnapi búcsú nálunk nem marad el, még ha az eső ebben az évben is elmosott mindent, és a vásártárre idén sem jutunk le se dodzsemezni se semmire.. Még jó,hogy júliusban itt van nekünk a Váci Világi Vigalom, különben semmi búcsúságban nem lenne részünk... :S Mert hát a mamáéknál is novemberben (!) van a búcsú... :s


Szóval holnap délben alszunk és mire felkelünk jönnek a vendégek, anya elkészül a korai vacsival és lesznek sütik is.. Nagy bulit csapunk.. Ezzel meg is nyitjuk az őszi és téli ünnepi kört, mert hát nálunk ilyenkor köszöntenek be a bulik időszaka!

Nincsenek megjegyzések: