2010. szeptember 9., csütörtök

Sütisütés, vásárlás, szófogadatlanságok

A hét az ovi jegyében telt eddig. Hétfőn délután elmentünk vásárolni a tescoba ovi után. Nem éppen a legpéldamutatóbb módon viselkedtem az üzeltben, és még csak szót sem voltam hajalndó fogadni első szóra.. Anya végén már a haját tépte, mert a példámon felbuzduva Maja is elővette a hangosabbik oldalát..

Kedden apa maszekolni ment, így anya és Maja gyalog jöttek értem, szépen hazasétáltunk, aztán pedig itthon töltöttük a délutánt. MEgsütöttük a linzert hétvégére, amit anya délelőtt összegyúrt és csak rám várt,hogy együtt készíthessük el. Anya kinyújtotta én pedig kiszaggattam a virág formákat belelő. A közepekből néhányat meglapítgattam, az volt az én lepényem és azokat is rátettem a tepsire. Amikor pedig megsültek megettem őket. De azért anya javaslatára Majának is hagytam belőle kóstolót.

Szerdán anya kicsit előbb jött értem az oviba, autóval,mert Maja jóval korábban ébredt és mert a mamáékhoz készültünk. MÉg az egész csoport aludt (fél3 volt) és engem Andi néni úgy ébresztett fel. De mire mamáékhoz kiértünk, rendesen magamhoz tértem. Sajnos az idő elég ramaty volt, így bent kellett feltalálnunk magunkat, ami annyira nem sikerült. Sőt anyával össze is vesztünk, azaz először dédivel,mert már annyiszor kért szépen,hogy megunta, és közölte, hogy akkor ő most elmegy. Én meg ezen felbuzdulva úgy kezdtem ordítani, mint akit elvertek... :S Anya meg dühös lett,hogy bután viselkedem és tényleg nem fogadok szót, csak ha már kiabál valaki... Utána még párszor eljátszottam, már a végén papa is felemelte a hangját, ami nem szokott jellemző lenni. Estére anya megharagudott annyira,hogy még meseolvasás sem volt, hanem mehettünk aludni anélkül.

Ma délután sincs apa, ismét dolga van, így anya azon imátkozik ne legyen eső, és el tudjon értem jönni Majával az oviba. Meg ma lesz egy rövid szülői értekelzlte, ugyanis elvileg szombaton kirándulni megyünk a Gyadai rétre.. Hááát.. apa végül szabaddá tette magát, és mivel anya Maját nem tudja hova tenni így a tervek szerint apával megyünk kettesben.. de az időjárás nem kecsegtet sok jóval, anya szerint nem lesz sajnos belőle semmi..
De azért ha Maja engedi délután beül a szülőire és meghallgatja mit is akar mondani Erzsike néni...

3 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Mi az hogy rossz gyerek vagy? Pedig mar szinte csak szepet es jot irt rolad anya! Az meg ismeros, hogy ha az egyik elkezdi a hulyeseget, akkor rogton ragad a masikra:)
Remeljuk azert a hetvegi program osszejon!
Lori es Ruben

Móni írta...

A szófogadatlansággal nálunk is vannak bajok, de csakis itthon!!! Máshol és másnak szerencsére kistündérek :)
Anna és Máté

Mia és Maja írta...

Jaj,Kristófka,már megint panasz van rád!:o:s
Látod,nálunk is mekkora baj lett belőle,hogy butaságot csináltam,tudod,az Anyukák mindig a legjobbat akarják nekünk és szeretnék,ha szófogadó gyerekek lennénk...
Itt megállás nélkül esik ma az eső,reméljük,holnapig ki fogja "esni" magát és napsütéses időre ébredtek,és eltudtok menni a kirándulásra.

Drága Szilvi,nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat,jól esett...:$

Puszi Nektek!