2010. szeptember 5., vasárnap

Kétnapos hét

Jól gyorsan elszállt ez az első ovis hét.. mindössze 2 napból állt. Csütörtökön együtt jött értem a család aminek nagyon örültem. Anya, apa és Maja is. Aztán hazatekertem a bicómon, apa betette az autóba és már ment is a dolgára. Sajnos az utána következő napokban nem is láttuk... :( Tegnap este is 11 után érkezett haza.. Ma reggel viszont annyira örültem neki amikor megláttam. Mondtam is milyen boldog vagyok hogy még itthon van, és kérdeztem hogy ma nem megy heggeszteni, egész nap itthon lesz? És amikor mondta hogy igen, a nyakába borultam..
Csütörtök délután itthon játszottunk, ettünk barackot, vacsi után pedig anya fürdetett és olvasott mesét.

Pénteken sajnos reggel jött a telefon,hogy Lili beteg és keresztanyu viszi a mamáékhoz, így mi nem mentünk sehova.. Azaz végül le a városba mert olyan meleg lett, szépen sütött a nap is, így a szombatra tervezett piacozást megejtettük pénteken. Gyalog sétálva persze, mind a ketten,mert apa elvitte a kocsit és nem volt babakocsink sem. A déli alvás után viszont jött értünk papa,mert keresztanyu hazavitte 3kor Lilit és mama szólt,hogy akkor mi meg menjünk ki, papa eljön értünk. Így délután Kosdon voltunk, szőlőt ettem az udvaron játszottunk. Sajnos az idő folyamatosan változott,egyszer meleg volt, egyszer hideg.. Apa is jött, de végig a garázsban dolgozott, csak kicsit beszélgetni tudtunk vele. Aztán mi anyával hazajöttünk, apát papa hozta haza valamikor 10 óra után, amikor mi már az igazak álmát aludtunk. Sajnos az udvaron sikerült kicsit megfáznom, folyt is az orrom fürdés közöben, így anya előszedte a varázsszereit..

Szombatra főzött nekem teát, és mivel a szép idő nagyon elromlott, és déltől esett is egyfolytában, így shova nem mentünk. De szerencsére csak éppen fújtam az orrom néha, tüsszögtem, de semmi komoly nem jött elő, estére már egészen kikupálódtam a fini teának, c-vitaminnak és az ehinenceának köszönhetően.
Itthon játszottunk anyával meg Majával egész nap. Anya sütött fini szezámmagos csázsárzsemléket, azt vacsiztunk sajtos tojásrántottával. Délután építettünk, rajzotlunk, vágtam és ragasztottam amivel nagyon sokáig ügyesen elvoltam. Veszekedtünk is és Majára is ráütöttem egyszer amiért térdelés lett a büntetés. Mesét is olvastunk és játszottunk a vonatokkal és autókkal.

Ma pedig a délelőttöt apával töltöttük. Fini reggelit készítettünk együtt, meg meg is ettük. Aztán megépítettük a vasuti sínpályát, porszívóztunk, meséztünk, veszekedtünk is persze... :)
Délben szundiztam 45 percet, most pedig már tűkön ülve várom hogy Maja is megébredjen és mehessünk Líviékhez ismét, Melindalátogatóba..

2 megjegyzés:

Lori and Ruben írta...

Nalunk csak jovo heten kezdodik a suli, bar anya mar nagyon varja:)
Apat mi is alig latjuk, de majd a ho vegen szabin lesz kicsit!
Ne bantsd Majat, inkabb szeretgesd:)
Lori es Ruben

Bea írta...

Vigyázzatok magatokra,nem megfázni.
BEncikusék